Hva med en tur på Ladestien i morgen tirsdag? Værmeldinga er den samme som for i dag, jeg stiller gjerne opp... parkeringsplassen i Korsvika kl 18 (i morgen altså)?
Bor 300 meter unna den jeg, synes den er flott å sykle...
Har ikke blitt mange turene ennå i år, men tenkte meg faktisk ut i dag.. Men er nok ikke på samme nivå som de fleste som henger her jeg da:P Så tørr ikke bli med på noe arrangert jeg:P
Men tror nok jeg kaster meg på sykkelen nå og tar meg en tur langs ladestien.
Nå er det veldig usikkert om jeg klarer møte i morgen. Har en forsterker som skal leveres på en lydmesse nå om en halvannen uke (skoleoppgave), å den er det ikke lyd i ennå. Det skal vel et mirakel til for at jeg skal kunne møte allerede kl 18 i morgen.
Men hadde vært litt arti å fått til en tur kanskje en annen dag. For jeg har ikke så veldig mange å sykle sammen med, å jeg trenger motivasjonen frem til Markatråkket og Birken....
Så dere må si ifra hvis dere skal ut flere dager, passer det er jeg med.
Men bare ha i bakhodet at jeg er nok ikke den absolutt best trente fyren på forumet:P Er nok heller i den andre enden av skalaen;)
Har møtt to stykker på Festningen når jeg vandret hånd i hånd med finanskonsulenten min for noen dager siden - en på en Ibis og en med grønn baggy. Noen her inne?
Evoc 2012 sykkelbag leies ut. Ta kontakt på PM! Jeg trener ikke, jeg bare trimmer!
Har møtt to stykker på Festningen når jeg vandret hånd i hånd med finanskonsulenten min for noen dager siden - en på en Ibis og en med grønn baggy. Noen her inne?
Meg (grønn baggy) og bror min. Tror ikke han er på forum. Storkoste oss den dagen.
Dårlig gjort å ha Vårslepp 09 i dag, jeg kan ikke bli med. Forøvrig bør en Vårslepp(tm) utlyses med litt lengre varsel. Dere kan kalle dette en Vårslepprekognoseringstur.
Forresten er parob 5 år i dag, så det burde bli feiret med en tur - men det får bli senere på kvelden i såfall.
Armstark var han inte, men svaga ben, det hade han
Vi får lage en tråd om "Slowride Trondheim" etterhvert også, eller skal vi kalle det "Kongene av haugene"? Lek og morro på 3 hauger, Granåsen, Dragvoll og til slutt nede på monumentet på andre sida av Leangen. Mer info etterhvert.
"Kongen på haugen", som i skolegården i friminuttene. Alle tre haugene er nok fri for snø nå, og begynner vel å bli tørre også - hva med Stokkanbekken/Brundalen, snø der fremdeles? Greit å sykle den mellom haug 2 og haug 3.
Armstark var han inte, men svaga ben, det hade han