Ser at Øyvind V. figurerer i resultatlista som den eneste med "Terreng" i anførselstegn. Men han kjører da vitterlig med langfingra hansker, skjerm på hjelmen og lange, løse bein!
Sykkelen min var mye mer happy den tida den fikk hete "terreng"-sykkel. "Kåmmjuter" høres så stusselig ut for min terrengsykkel som for anledningen hadde fått et tyngre hjulsett med glatte dekk
Er det noen forskjell mellom ræser og terrengsykkel med slicks opp bakken der?
Sykkelen min var mye mer happy den tida den fikk hete "terreng"-sykkel. "Kåmmjuter" høres så stusselig ut for min terrengsykkel som for anledningen hadde fått et tyngre hjulsett med glatte dekk
Sykler har også følelser.. Hva synes den om "Birkensykkel"? Eller gir "ræser" en bedre klang i ramma?
"Birkensykkel" kan den vel leve med. Den ville nok vært stolt av "ræser", men jeg synes ikke vi må gi den inntrykk av at den er et aerodynamisk fartsmonster med store hjul, syltynne dekk og bukkestyre
Er det en han vil han sikkert være en terrengsykkel. Er det en hun derimot kan det jo godt hende at hun tror hun er en slank, lett og velkledd ræser. Viktig å ikke tråkke feil her.....
Airix
It doesn`t get any easier, it just goes faster :-)
sykt mye bra tider her..testa sjøl for noen uker siden og kom inn på rett under 17 min.. Hvilket nivå ligger dere som sykler under 13 min på? er dere i norgeseliten osv? er dere i toppen av klassen dere stiller i forsk ritt?
Er litt nysjerrig for sykla birken på 3 30 i fjor, og mente selv at jeg er i relativt god form inntil jeg så disse "syke" tidene:P
Until mountain biking came along, the bike scene was ruled by a small elite cadre of people who seemed allergic to enthusiasm
12.37 i går, men jeg er laaaaaangt unna norgeselite, og heller ikke å se i nærheten av toppen av resultatlista for egen klasse. Men jeg har trent en del på å sykle fort opp til Skistua...
Har du syklet til Skistua mange ganger? Hvis ikke tipper jeg du har en del å hente på å bli vant til bakken. 3.30 på Birken 09 skulle i hvertfall tyde på det...
Relativ watt eller hva det heter. x antall watt skal drasse x antall kilo oppover. Enten må man ha masse watt i beina eller veie lite, det gjør hvertfall jeg (veie lite altså) Spørs mye hva man trener på da.
sykt mye bra tider her..testa sjøl for noen uker siden og kom inn på rett under 17 min.. Hvilket nivå ligger dere som sykler under 13 min på? er dere i norgeseliten osv? er dere i toppen av klassen dere stiller i forsk ritt?
Er litt nysjerrig for sykla birken på 3 30 i fjor, og mente selv at jeg er i relativt god form inntil jeg så disse "syke" tidene:P
12.54 aldrig sykkla opp der før og første "konkuranse" jeg har stillt i, hobby/trimklasse?
sykt mye bra tider her..testa sjøl for noen uker siden og kom inn på rett under 17 min.. Er litt nysjerrig for sykla birken på 3 30 i fjor, og mente selv at jeg er i relativt god form inntil jeg så disse "syke" tidene:P
Har du prøvd sykkelen siden birken i fjor? Ufattelig for meg at du brukte 3.30 på birken i fjor og 17 min opp til skistua..
Du sykla fortere enn meg på Birken i fjor iallefall. Møkkaritt i dobbel forstand for min del i 09 og mye bedre form i år. Tida opp fra Ferista er jeg rel. godt fornøyd med selv. Det hjelper definitivt å sykle med en haug andre som kjører på for å komme fortest mulig opp. Bli med neste gang det arrangeres Ferista-Skistua så er 17 min en saga blott som bestetid (iallefall hvis du sykla alene sist)