Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Nå ble jeg glad

Nå ble jeg glad #704338 02/04/2009 12:39
baronKanon Offline OP
Valgets kvaler
OP Offline
Valgets kvaler
Dette er en solskinnshistorie som kunne funnet veien til et Norge Rundt i nærheten av deg (bare jeg hadde budd der ingen skulle tru at nokon kunne bu og til høyre).

Bestilte pakke fra CC for en stund tilbake med planlagt leveranse en gang innen mandag. Dette grunnet bestillingsvarer. Fant det like greit at jeg la til neste bestilling på samme levering, og denne hadde alt på lager og den fikk leveringsdato senest i dag. Etter å ha sett status uendret på begge ordre inntil i går formiddag, ble jeg redd for at mekke/syklepåsken var ødelagt Sjekket status videre, og i går kveld var de plukket. Og tror du ikke jeg fikk sms fra tollpost om at pakken var kommet frem på postkontor i dag!?!!111

Noe annet enn CRC og Parcelforce... CC leverer igjen!

-Kristian
http://instagram.com/kreckhoff
Albatross!

Brems - smil - si hei!
Re: Nå ble jeg glad [Re: baronKanon] #704354 02/04/2009 13:12
stigeso Offline
Ringrev
Ringrev
Jeg hadde faktisk akkurat samme opplevelse i dag. Bestillingen min lå til plukking hos CC i går - levering hos Rimi Bjølsen i dag. Imponerende tempo...

Give my love to all my brothers and sisters in mediocrity
Re: Nå ble jeg glad [Re: stigeso] #704375 02/04/2009 13:49
baronKanon Offline OP
Valgets kvaler
OP Offline
Valgets kvaler
De har sluttet med PNL og gått over til Tollpost såvidt jeg forstår.

-Kristian
http://instagram.com/kreckhoff
Albatross!

Brems - smil - si hei!
Re: Nå ble jeg glad [Re: baronKanon] #704421 02/04/2009 16:15
oivindg Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Jeg opplevde kjapp postgang fra CC også. Pakka ble sendt 30. mars og var framme på post i butikk 1. april. Eneste problemet var at jeg ikke hadde registrert mobilnummeret. Så nå venter jeg selvsagt på hentelapp fra Posten. Den kom ikke i går og ikke i dag ...

Posten.no har faktisk ikke registrert pakka. Posten.se har sporing, men jeg finner ikke noen mulighet for å printe hentelapp. Får prøve å ta med en utskrift av sporingsbildet og se om det holder.

Øivind

21:53
Ride a stiffee and feel the earth move | NOTS | Advarsel! Innlegget kan inneholde ironi.
Re: Nå ble jeg glad [Re: oivindg] #704465 02/04/2009 18:07
-Jan Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Er dette et av dine ironiske innlegg?

Har du sporingsnummeret så er vel det nok for å hente ut pakken? Og hvordan vet du at den er i butikken hvis posten ikke har registrert den?

Re: Nå ble jeg glad [Re: -Jan] #704584 02/04/2009 21:14
Sebastian Offline
Besatt
Besatt
jeg venter på en pakke fra cc som ble bestilt for 3 uker siden. Plutslig tar den visst en helt ny rute enn hva jeg er vandt med og sporingen på cc er automatisk på svensk. Men alikevell må jeg innrømme at jeg liker å handle med cc sålenge jeg har tid til å vente. Det tar omtrent alltid lang tid, men er alikevell aldri noe tull. Har dessverre mistet litt respekten for crc sin frakt etter diverse små og store hendelser.

Sebastian Pedersen
Re: Nå ble jeg glad [Re: oivindg] #704595 02/04/2009 21:33
Christer-R Offline
Tørr bak øra
Tørr bak øra
Sitat: oivindg

Posten.no har faktisk ikke registrert pakka. Posten.se har sporing, men jeg finner ikke noen mulighet for å printe hentelapp. Får prøve å ta med en utskrift av sporingsbildet og se om det holder.

Øivind

Som -Jan sier er sporingsnummeret nok til å få henta ut pakken, iallefall om det er sporingsnummer fra Posten.no. Om det gjelder for Posten.se sitt nummer også aner jeg ikke, men det finner du jo fort ut. ICON_SMILE

Re: Nå ble jeg glad [Re: Christer-R] #704603 02/04/2009 21:56
Fast gjest Offline
Ivrig
Ivrig
De bruker Tollpost nå ja som forøvrig har sporing fra hjemmesiden.

Copy/paste nummeret....Utleveringssted er enten tolllpostkontor eller annen nærbutikk (ikke post i butikk)

Så nettop jeg hadde noen pakke i Oslo som jeg venter i morra :)))))

Re: Nå ble jeg glad [Re: -Jan] #704638 03/04/2009 05:49
oivindg Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Sitat: -Jan
Er dette et av dine ironiske innlegg?

Har du sporingsnummeret så er vel det nok for å hente ut pakken? Og hvordan vet du at den er i butikken hvis posten ikke har registrert den?

Niks, det var ikke ironisk. Jeg så på posten.se at pakka var kommet. Pakka finnes ikke på posten.no. Uansett tok jeg med meg print av skjermbildet fra posten.se og e-posten fra cc som knytter mitt navn opp mot forsendelsen og fikk hentet pakka på Ica nærmat.

Litt mindre morsomt var at pakka skulle inneholde 262mm eiker fordi de hadde surret med eikelengdene i forrige forsendelse, men de nye eikene var også feil. D.v.s. noen i riktig lengde og noen med feil lengde. Ser ut som det er en blanding av 260mm og 262mm i CC sin hylle for svarte Revo 262mm. :-)

Øivind

21:53
Ride a stiffee and feel the earth move | NOTS | Advarsel! Innlegget kan inneholde ironi.
Re: Nå ble jeg glad [Re: Fast gjest] #706304 06/04/2009 19:54
Olen Offline
Entusiast
Entusiast
Sitat: Fast gjest
De bruker Tollpost nå ja som forøvrig har sporing fra hjemmesiden.

Copy/paste nummeret....Utleveringssted er enten tolllpostkontor eller annen nærbutikk (ikke post i butikk)

Veldig bra tips!
I flg. pakkesporing/posten.se og posten.no er pakka mi fra CC "ankommit HUB/terminal OSLO", mens i flg tollpost.no er plutselig pakka mi klar for utlevering så da er det kanskje mulig å bare tusle bort på postkontoret og hente stasen i morgen tidlig, før hentelappmedarbeiderne er ferdig med morgenkaffen.

Heia tollpost.no!

Moderator  support