arnanipa Drit i skiltet på toppen Finfint bilde. Gøy parti det der. Er bare å svinge til venstre, sikte på linjen og slippe bremsene Siden jeg endelig har sommerferie er jeg lett med på turer fremover.
ellers på tide det kom noen flere bilder her. Særdeles dårlig med så mange turer som det var i helgen og ingen bilder som jeg kunne se på på lesesalen ikke bra.
ut på tur og ta bilder. Skal ut i morgen, uansett vær!
Re: Dagens skrytebilete frå vestlandet
[Re: heinrich]
#75556018/06/200902:54
På tide å gjennopplive denne tråden! Tony trengte å roe sine Sunnmøre-abstinenser, og tok derfor initiativ til en tur til Toro, 733 MOH. Værmeldingen traff godt, og Bergen fikk igjen se sola etter en måned i sol-sølibat. Det gjorde svært godt!
[Re: Oeyvind]
#81117413/09/200913:45
Takk for turen, k@nelsnurren smakte Blei litt brekkasje på legg og frambrems(gikk faktisk greit å sykle "cruxene" med bare bakbrems) , men ingenting som ikke kan ordnes og flotte bilder Øyvind! Tror nesten jeg må får meg ny avatar:
Takk for flott toro-tur i godt selskap! Utdeling av hjemmebakte og selvplukkede delikatesser i 730 meters høyde var bokstavelig talt et høydepunkt. Ellers var det synd jeg måtte forlate gjengen før vi var nede (Rakk lunchavtalen såvidt). Highlights var småhoppene på traktorveien i god fart. Det nederste, bratte partiet var sinnsykt glatt til tider og fingre/bremser var veike etter en halvtime med bremsing så jeg klarte faktisk ikke bremse ned, så det bar åt skogen et par ganger. Men nye fashionpads gjorde nytten :-) Tar gjerne imot bilder, send PM om noen flere ble ok.
[Re: emja]
#81215714/09/200920:18
Hehe, det var bra du rakk avtalen! Det var litt av en kosetur vi hadde, med god tid til prat og steinlegging og spising osv, så jeg skjønner at klokken gikk litt fort :-) Send meg mailadressen din på PM, så sender jeg deg noen bilder!
#84501507/11/200922:16
Ja da var det på tide å oppdatere denne igjen! Etter mye dårlig vær i høst har fineværet etablert seg i Bergen de siste to-tre ukene og ført til barfrost og herrrlig høstvær Hvorfor jeg føler for å dele dette? For å skryte vel! Vi har finevær her også serru!
#84502507/11/200923:01
mobber! Nei på ingen som helst måte. Det finnes dog det jeg mener er en mye raskere og gøyere linje ned det partiet Ser du på det nederste bildet går linjen mer eller mindre rett fra personen øverst i bildet til der fotografen står Men for all, det er godt mulig deres linjevalg funker vel så bra.
#84509508/11/200910:26
mobber! Nei på ingen som helst måte. Det finnes dog det jeg mener er en mye raskere og gøyere linje ned det partiet Ser du på det nederste bildet går linjen mer eller mindre rett fra personen øverst i bildet til der fotografen står Men for all, det er godt mulig deres linjevalg funker vel så bra.
Jeg bare tullet sånn at du vet det Men ja, husker ikke helt hvordan det så ut når jeg kom over der, men tror jeg helt sikkert hadde tatt ett annet valg om jeg hadde hatt litt fart og visst hva som hadde kommmet, menmen, det er jo slikt vi ordner på neste tur Jeg føler for samme turen neste helg jeg hvis været er bra
#84568209/11/200912:16
nei, stemmer, vi vil jo at alle skal ta chicken runsene og gjøre stien bredere. Hadde helt glemt det jeg. Ikke det at man tar et chicken run på bildet
forresten, en ting jeg glemte å kommenere (mange kommenntarer på meg gitt); Med mindre du har vært kronisk hodeskadet og ikke tåler et slam til (da ser jeg hvorfor i det minste) må nå det være fantastisk varmt og ubehagelig å sykle med fullhjelm oppover?
#84590209/11/200918:52