I've got a bike, you can ride it if you like. It's got a basket, a bell that rings And things to make it look good. I'd give it to you if I could, but I borrowed it.
Ser ut til å være for bak iom at den har rød refleks bak.
Det er ingen rød refleks der, og siden jeg ante hvor Atle har handlet, så smugtittet jeg, og jammen hadde jeg rett. Ja, ikke helt da, for Nitto er det ikke
Det er ingen rød refleks der, og siden jeg ante hvor Atle har handlet, så smugtittet jeg, og jammen hadde jeg rett. Ja, ikke helt da, for Nitto er det ikke
Gare, da du kom nærmest vinner du et sett SKS skjermer, 35mm brede, sølv for racer, tilsendt til DEG! En skrue der er bytta ut med en vingemutter, jeg skal lete etter den riktige, hvis ikke får du fikse vanlige mutrer selv, da det er grenser på min gavmildhet. (jeg trenger adressen din)
Det ironiske er at jeg egentlig ikke vet helt hva jeg skal bruke den til, for den tåler ikke så mye last som min Tubus bagasjebrett...
Sliter du med å få brukt den kan du bare putte den oppi pakken med skjermene
Senere skal jeg se om jeg får tatt noen bilder av de nygamle hjulene mine. Relativt langt fra NOS, men fiks ferdige pariserhjul med dekk på, navene heter superbe, og det er det jeg har funnet ut til nå. Skrukassett er kanskje litt gammeldags, men pytt-pytt.
Skal prøve å få tatt bilde av de og lagt opp her, for disse fortjener å beskues av så mange som mulige.
Jeg sammenliknet vekta med disse og SKS skjermene: SKS 213g foran, 249g bak Honjo 137g foran, 177g bak. (Honjo kommer til å veie litt mer pga L-vinkler som skal skrues på foran og bak, men det er jo mye å gå på da.)
Jeg ble faktiskt overrasket av hvor lette de var, og jeg tror at grunnen er at festestagene er av aluminum. Jeg får se hvordan de funker, spesielt hvis jeg velter og herper stagene.
anderz - pakke kommer etter helgen. Gadd ikke å gå til posten igjen idag, skal gjøre det i morgen.
Sitat: gare
Senere skal jeg se om jeg får tatt noen bilder av de nygamle hjulene mine.
Bilder av hjul er alltid gøy! Sucide hub er enda bedre! Tenker du å bruke girspaker?
Vi får se om jeg finner et drev som passer og får en rett ramme, så kanskje jeg viser girspaker vinterveien, i hvertfall for en sykkel. Vi får se, det kommer an på blant annet et forsikringsoppgjør og resultatet av en rettejobb.
Det ser ut som snø? Men det kan jo ikkje stemme, utan at det er eit gamalt bilde. Her har det jo vore snøfritt i uminnelege tider, så eg reknar jo med at det er slik overalt
Jepp, det er snø. Ikke flass. La meg presisere: Absolutt IKKE flass. Massevis av snø heromkring. Jeg syklet bittelittegrann på is igår, så jeg ble glad for mine tungtrullende piggdekk.
Bildet er helt nytt, se EXIF-infoen som datoverifisering. Følg videre med her i denne supre, sensuelle, hjernevridende, hjerteskjærende, nervepirrende nevrotiske tråd idet jeg legger ut en ny konkurranseoppgaven som vil forderve uskyldige barnesinn på mandag! Forhåpenligvis innen kl 12.
Jeg skal se om jeg får funnet frem noe mer skrot premiere å dele ut.
Men da kommer den store spørsmålen, skal bøylen være vendt foran eller bak? Gulp!
Det var jo et ørlite ryggstø på Apache-sykkelen, det var Tomahawk`en som hadde den utrolig tøffe salen som virkelig hadde ryggstø, så jeg mener at bøylen skal være vendt bakover. Eksempel på Apache, sånn som jeg hadde med den strategisk plasserte girspaken, sannsynligvis designet av en kvinne ... eller en evnukk. Aj-aj-aj, det er nesten så jeg kan kjenne smerten ennå. Tomahawk, lett å kjøre på bakhjulet, både med vilje og uten vilje.
Da har jeg fått premien min Riktignok har jeg ikke klart å åpne pakken ennå da den var pakket av en som tok jobben sin alvorlig. Jeg regner med at det er brukt så mye duct-tape at man kunne holdt universet sammen om det var behov for det(og det er det jo forsåvidt. Det er jo Duct-tape som holder hele universet samlet med en lys side og en mørk side).
Nuvel, jeg skal ta et bilde som illustrerer emballatorens innsats til fulle. Skjermene monteres mest sannsynlig på min Poprad, som forøvrig har fått en aldri så lite irriterende slark i krankarmene ... neida, ikke sur for det nei ...