Den blei lekker. Den grusomt raske guttungen kommer vel ikke til å bli noe treigere nå...
Har dere veid den?
Sitat: Sebastian
er det dette man kaller komunearbeid? (3 mann skrur på samme sykkel;-P )
Hadde det vært kommunearbeid ville det vel vært en som skrudde mens de to andre inspiserte (tvinnet tomler) og kommenterte? I tillegg til at kameramannen var kaffetrakteransvarlig...
Cove Bikes Nuke Proof
Re: Det bygges på Bikes and Boards, forts følger
[Re: freeair]
#69380512/03/200916:17
Ække så mange som har tatt på en sånn enda. Produsert i taiwan på søndag og skrudd opp på BAB på torsdag, det må jo være bra.. Gleder meg til å se denne selv.
Var innom gutta og inspiserte arbeidet, og det må jeg si var makeløst utført. Sykkelen var et smykke i seg selv, og de som har mulighet bør ta turen innom å titte på kunstverket. Nå må vi mane frem våren!!! VÅR!!
[Re: Sverre]
#69392412/03/200921:00
Jepp, den sykkelen er et smykke. Helt nydelig. Må nok svinge innom en dag og inspisere, og følge opp demperservicen på sykkelen min (selv om jeg ikke ble lovet den ferdig før en dag i mai ).
Og appropos en dag i mai, så spørs det vel om det blir noe bare stier innen den tid. Ryktene forteller derimot om 8 - 9 grader og stort sett bart i Molde-traktene, mulig det må lures med en sykkel opp dit i påska.
btm
[Re: btm]
#69400513/03/200907:25
What?? Datarocktracksuit??? (Jeg har også en, men sier jeg hvordan jeg skaffet meg den blir det baluba...) Sykkelen var fin den og.
Ikke no problem å skaffe det når man er i bransjen!
I dag bygget vi opp Supreme DH WC nr 2, til Emil Carlson.
Fikk forresten mail fra Commencal hovedkontor med link til denne tråden. De var stoka på at vi hadde fått syklene allerede! Visstnok de første som har fått de i hele verden. Artig!
Det fremgår jo tydelig av bildet at rett uniform er caps og hettegenser med åpen glidlås helt ned (hettejakka, da kanskje). Jeg ville sjekka styrelager, gaffel og stem grundig før sykkelen tas i bruk, for å si det sånn
btm
[Re: btm]
#69541216/03/200912:46
Det fremgår jo tydelig av bildet at rett uniform er caps og hettegenser med åpen glidlås helt ned (hettejakka, da kanskje). Jeg ville sjekka styrelager, gaffel og stem grundig før sykkelen tas i bruk, for å si det sånn
Gjermund var egentlig ikke på jobb denne dagen, han ble bare litt ivrig når gromsykkelen kom inn. Derfor hadde han lagt igjen uniformen hjemme!