Trond Sverre på internettet.Nå har jeg fått meg data,så nå kommer jeg til å herje forumet de neste månedene. Det er sånn jeg er nemmelig. Ville bare fortelle at jeg hadde en vanvittig bra lyktetur i bymarka nettopp. Det var helt "tott". Noe Øyvind ikke skjønte bær av hva det betydde. Betyr ikke snø. Og det var jo bekmørkt. Det er galneslig.Men forteller ikke det til morra mi. Da blir hun engstelig. Syns nerøvebakkane blir så gøye i bekmørket at jeg tenkte å foreslå at et av dh løpene med lykt. Hvertfall så blir det lyktetur TORSDAG kl. 20 i bymarka. Hvis noen vil og har lykt så møtes vi bak legevakta. Hvis ikke du har lykt så må du bare finne en du er jevngod med,du kan ligge bak.
Re: Kongeføre på sørlandet
[Re: Goff]
#69280511/03/200902:49
Velkommen online da Trond Sverre, mulig jeg stiller på tur på torsdag.
Må se om jeg finner alle stroppene til å feste hodelykta på hjelmen. Har ryddet en del heme i det siste og sliter med å finne igjen ting....
Men Jarand trodde du skulle på jobb-tur jeg? Ikke bare leke-tur Eller går dette under produkt testing? Corvetten går den noe særlig da? Blitt noen donuts??
Hodelykt er tull og tøys, Trond Sverre. Det er dagstursykling som gjelder. Gleder meg til å bli ferdig med dette jævla skolearbeidet slik at jeg kan sykle litt. Kommer til å bli fett.
Jeg kan jo ikke drive å svare alle. Men skal hvertfall en tur på torsdag. Og i helgen blir det nok en eller to turer om dagen vel og merke. Tommy! I påsken blir det kanskje noen dager med utfor i tveit. Har du plass i bilen blant all malingen.
Re: Kongeføre på sørlandet
[Re: Goff]
#69321711/03/200919:22
Skjønner ikke hva dere sørlendinger skryter av. er jo ikke så ille sykkelføre her i Tønsberg heller. Det er faktisk opp til flere steder med under 1m snø. Jeg er ikke musinnelig her jeg sitter med helt nybygget sykkel
det er sant, og sykkelstien kan jo faktisk minne litt om en litt bred flat sti godt ute på høsten med mye gjørme og drit, for måkebudsjettet er brukt opp for lenge siden. Trøster meg med at det er meldt 9 grader på mandag og stort sett varmt og fint vær hele kommende uke, så snøen kan reise dit den kom ifra.
God tur i de sørlandske skoger. Her blir det nok noen uker til med humørløs loffing langs saltede riksveier. Men det går den riktige veien. Sol og mildt i mange dager fremover nå.
God tur i de sørlandske skoger. Her blir det nok noen uker til med humørløs loffing langs saltede riksveier. Men det går den riktige veien. Sol og mildt i mange dager fremover nå.