Hei Tog meg en tur rundt ved Bogafjellet her i kveld(bak Spenncon) Der var det en del stier,og sykkelspor,så noen fordriver lidt af fritiden sin her. Der var en del stier som gik ind/op igennem skogen,halvbrat og teknisk. Noen herfra som har lyst til og "spendere en guidet tur på mig" ?
Ikke en rogalending orker å taue på en danske(ganske norsk danske , da)?
Jeg har ikke noe særlig med tid de neste dagene, prøv å send en PM til KTodnem på forumet her, han er nok litt opptatt med den nye babyen, men kanskje han kan lokkes med på tur. Fordelen med ham er at han har syklet alle stiene rundtom der hundrevis av ganger, og er en røver på teknisk terreng. Jeg har bare loket rundt der og er temmelig håpløs bare jeg ser en rot eller en stein.
I dag tokk jeg tidlig fri fra jobb,sadte mig på syklen ca kl 18.00. Rottet lidt rundt ved Bogafjellet. Der traf jeg en trivlig kar som da snude på sin tur og tok meg med over på en plads hvor der var mange fine stier. Dette var fine "flyttstier med et indspil af teknisk" Da vi kom os dit,da var 2 lygter mere som lyste på veien og da var vi pludselig 4.. Det gik i et forrykkende tempo gennem skauen,kan like gerne sige det som det var.Jeg blev slet og ret rævkjørt. Dem tråker livet ut af mig og min starkers kondisjon. Til slut måtte dem vente på mig,der var ikke mere krudt i beinar.
Ca 20.30 kastet jeg håndklædet ind og retunerte til Spenncon. Og mine 3 hyggelige guider,dem fræset da en runde mere i skauen,så klart...!! Der var en af dere som nevnte en plads som nok passet mere til min kjørestil,Mels.... og noet på slutten som jeg ikke husker Hvis dere leser dette da gerne skriv denne plads ind.