Hei. Fint med tilbakemeldinger.
Rulle var ikke låst på 370 Watt. Den stod på 0 % slope, men du er no inne på noe der med fading. Har kjørt mye 2x20 min på 230 Watt i det siste og har registrert at pulsen på 2 intevallet ikke er høgere enn på det første. Har derfor kompensert for dette med å legge andre intervallet på 340Watt.
Etter 3 uker med ca 12 timer i uken med mye styrketråkk og 2x20 min intervaller sliter jeg med å få opp pulsen. Rolig sykling på 200 Watt ligger 8-10 slag under det det gjorde for et år siden. Leste på forumet at dette nok hadde med mer røde blodlegemer å gjøre. Tar det som et godt tegn.
Jeg regner med at Tacxwattene nok er for høge, men må jo bruke det verktøyet jeg har. Det er uansett godt nok for å bestemme Wattene på intervallene fremover.
Målsetning for neste års rulletour er å ligge foran Kurt på totalen :-) Det blir derfor mye sykling fremover.
Det kan se ut som at du har brukt Catalyst og låst rulla på 370 watt. Det som skjer underveis på 20 minutter er at man får en fading nedover i reell watt når man bruker Tacx Fortius.
Har aldri sett en 20 min test hvor pulskurven er så flat. Vanligvis skal pulsen fade ganske så mye opp fra start. Tror personlig at wattuttaket underveis gradvis har blitt mindre, derav den flate pulskurven.
En pen gjennomkjøring uansett.