For dem som er ekstra ivrige, kan jeg trygt anbefale AC/DC-coverbandet Dirty Deeds som spiller konsert på "afterparty" på Smuget etter den store konserten.
Hehe, joa.. han er god han, bare så synd han er i Fulham, hadde gått rett inn på de fleste lag i Premier League. Men når det er sagt, tror og håper det skal mere til enn en god ex-Viking for å stoppe United i kveld.
For dem som er ekstra ivrige, kan jeg trygt anbefale AC/DC-coverbandet Dirty Deeds som spiller konsert på "afterparty" på Smuget etter den store konserten.
Tro meg, de er virkelig bra!
Er ikke dette de som "alltid" spiller på puben i Mjøndalen??
Ha jeg skal på konsert og gleder meg villt!!! hohoho dette blir moro. og må jo få med afterparty på smuget også da. er det bare å betale i døra på smuget eller??
Jeg ble selvsagt for treig til å få tak i billett i det fire minutter lange salget Det får heller bli en tur til Oslobygda den 15 juni for ekstrakonserten
Massevis med smileys i 2012 Nyckelbens-Jonny Jonny Kåstad
Nei, bevare meg vel. Makan til møkkaband skal man se lenge etter. De har ødelagt mang en spinning-time. De mangler driv, rytme, flyt, variasjon, vokalegenskaper, gitaregenskaper og trommeegnskaper. De burde holdt seg på åttitallet og blitt der.
Nei, bevare meg vel. Makan til møkkaband skal man se lenge etter. De har ødelagt mang en spinning-time. De mangler driv, rytme, flyt, variasjon, vokalegenskaper, gitaregenskaper og trommeegnskaper. De burde holdt seg på åttitallet og blitt der.
Møkkaband er vel å ta i litt? Platene de ga ut på 70 tallet med Bon Scott som vokalist er,ihvertfall i mine ører,klassikere Det de har gitt ut etter "For those about to rock" ,har sett bort fra enkeltlåter,vært direkte svake Dette er bare min menig,smaken er heldigvis forskjellig :-)
Baronkanon prøver kanskje å trolle? :-)
Massevis med smileys i 2012 Nyckelbens-Jonny Jonny Kåstad
en skikkelig music lover du med andre ord! Lister opp en masse ting uten å utdype mer hvorfor... Bare oppgulp!
Jeg er virkelig musikkelsker, men gidder ikke kaste bort ørene mine på overspilt makkverk fra nittenhundreogpilogbue som ikke har noe godt musikalst å by på. En trommis som må gjemme seg bak et berg av trommer er aldri en god trommis - ALDRI! De beste er de som spiller fletta av alle på et minimalistisk jazz-trommesett. Vokal som høres ut som om du sitter på ramma etter heavy fyll og sterk mat og forstoppelse er heller ikke spesielt apellerende.
Nei, beklager, men dette er et tøyseband på lik linje med annnen glamrock. For mye ingenting.
Glemte å legge til at musikk folk begynner å høre på fordi det er riktig og alle andre gjør det er for folk uten musikksmak. Skaff deres egen og les annet enn dagblablas anmeldelser av musikk og få hodet vekk fra "m"tv.
Redigert av baronKanon; 18/02/200909:40. Rediger grunn: litt mer bensin
Alltid smart med øreplugger på alle konserter. Lydnivået er skadelig, og du får også mer med deg av musikken, selv om deter AC/DC. Bruker selv øreplugger på byen. Kan anbefale slike som ser ut som juletrær, som musikkinstrumentbutikker selger eller støpte ørepropper for best mulig lyd. Har selv støpte, og de funker som fjell. Skumpropper demper mye mer av øvre frekvenser som gir et mindre detaljert lydbilde.
Jeg gleder meg virkelig til i konserten i kveld. Ett av banda som stod igjen på "to do" lista, og nå er endelig dagen her. Blir selvsagt en "greatest hits" aften + 5 låter fra Black Ice. Powerage plata er en klar favoritt, hadde vært stas med en låt derfra. Rock'n Roll Damnation eller Sin City. Men det blir ikke det samme etter Bon Scott.
Fikk mail fra Live Nation/Telenor Arena at det er satt opp buss hvert minutt + 12 avganger med tog fra Lysaker stasjon mellom klokka 22:30 og 24. Får håpe det ikke blir for kaotisk.
en skikkelig music lover du med andre ord! Lister opp en masse ting uten å utdype mer hvorfor... Bare oppgulp!
Glemte å legge til at musikk folk begynner å høre på fordi det er riktig og alle andre gjør det er for folk uten musikksmak. Skaff deres egen og les annet enn dagblablas anmeldelser av musikk og få hodet vekk fra "m"tv.
I dag har jeg hørt på Urumbugga, Qitunadda og Sullumata. Spesielt hiten til Urumbugga er fasinerende. Trommisen spiller kun på en såpekopp med en tannkost og gitaristen har kun enstreng på gitaren, det er så MINIMALISTISK kan du tro. Helt utrolige band som kun jeg hører på fordi de kun finnes i min fantasi og lyden er skapt i mitt eget hode. Jeg er med andre ord en musikkelsker etter din smak.
Alle de andre som bare hører på alt det de andre hører på er jo helt uttafor og vet ikke helt hva de driver med, det er det kun vi to som vet.
"A true friend is one who overlooks your failures and tolerates your success." ~ Doug Larson
Drar nedover om 20 min. Dette blir bra. Har forhåndsbetalt parkering, trur det er det smarteste for vår del (som har et par timer hjem igjen etter konserten.
5 beste AC/DC (eks den siste) 1- Highway to hell 2- Powerage 3- Back in black 4- Let there be rock 5- Razors egde/For those about to rock (delt).
Mest undervurderte i nostalgisk blikk er Fly on the wall.
Og ja; for those about to rock, we salute you
Redigert av oddefa; 18/02/200914:42. Rediger grunn: skrivefeil
Oh yes, bokstavelig talt, det var jo avslutningslåta med kanoner...
Er kanskje ikke den største fanen i verden, men fikk tilgang på billett så why not, underholdene var det. Men konserter er best utendørs mtp lyden...
Men det ett stykke unna det som er foreløpig den mest underholdene konsert opplevelsen jeg har hatt, stikkord 1997, valle hoving og en litt utskjelt Amerikansk artist med ett heidundranes en mannshow.
Himmel og hav for et show. Gutta rocka brakka. Alle leverte over forventet. Til og med vokalisten som av og til svikter litt. Men så er'n 61 år også da.