Vinterens sykkelprosjekt må dessverre skrinlegges.
Jeg har derfor dette for salg:
Kelly/teesdale 29er 21" stiv stål ramme
Kelly fronttriangel og teesdale baktriangel (http://www.tetcycles.com/). Noe lakkslitasje, men ellers meget fin. Laget for 100 mm gaffel. Jeg har ikke fått prøvd sykkelen. Han jeg kjøpte den av, skrøt veldig (selvfølgelig).
Pris: Høystbydende over 2500,-
29er Reba 80 mm Innerbeina er helt fine, og jeg er blitt fortalt at den er i god stad. Jeg har ikke prøvd gaffelen.
Slik jeg har forstått er det bare å sette inn en spacer, så er gaffelen 100 mm.
Pris: 2000,-
Nytt Chris King pewter styrelager Ubrukt, og fortsatt i plasten.
Pris: 850,-
Re: 29er kelly 21", 29er reba og CK styrelager
[Re: ojs]
#68457024/02/200907:30
Stålrammen jeg har hjemme er den eneste terrengsykkelen jeg har vært fornøyd med. De andre var gode, men fikk stadig lyst på nytt. Det suget stoppet når jeg kjøpte min on one stålramme.
Da forstod jeg endelig hvorfor det var så populært med stål.
Er jo stål da Rob, er det ikke bare å ta frem vinkelsliper og sveiseapparetet? :-)
Selv om den passer og jeg kunne ha tenkt meg en 29" HT.... LALALALALALALALA har jeg ikke sett denne! Har brukt alt for mye penger på sykkel siste året allerede! LALALALALALALA.........
Bytte mot en 05 scalpel ramme (str L) m Fatty gaffel, orginal stålramme (18") Hard Rocx cambrium ca 1993/94 modell, 05 FOX Vanilla RLC eller masse nesten greie 26" hjul som fyller opp boden? :-)
Re: 29er kelly 21", 29er reba og CK styrelager
[Re: perpedal]
#68667226/02/200916:48
Oj. Trodde egentlig at mitt innlegg var pm til ojs, men tydeligvis ikke. Jepp, er skeptisk til stål. Ikke fordi det ikke holder med fordi det ruster.
Skrivebordsteoretisering. Dersom du som de fleste her inne oppbevarer syklene dine fornuftig (altså ofte innendørs) når de ikke sykles på, så er dette ingen fornuftig grunn til å utelukke stål. Jeg har sykler her som er over 20 år gamle som aldri har fått noen form for behandling mot rust (bortsett fra lakk), og det er ingen problemer. Et par har sågar blitt brukt som jobbsykler, så de har stått ute og blitt brukt året rundt. Høykvalitetsstål motstår rust bra.
Og når det gjelder denne ramma: Hvor er Dan? Denne må jo være flott til han? Med 120mm styrefremspring og setepinne med setback så bør jo selv lyktestolpen fra Sveariket få plass.
Truls
Redigert av Truls; 04/03/200915:29. Rediger grunn: Gir fornuften et ansikt (tm)