Her er noen bilder av det som til våren blir starten på slutten av hardtailing i skibakkene.
Ramme: Santa Cruz VP-free Shock: Fox DHX 5 Gaffel: Marzocchi 888 RC2X WC Styrelager: Chris King Bremser: magura Gustav M 190/210 med goodridge Hjul: 823/comp/Chris King Dekk: Maxxis Highroller Slanger: Maxxis DH 430g Styre: Fun Fat Boy 710mm Stem: Marzocchi direktemontert Holker: Odi ruffian Krank: Shimano Saint Kjedefører: e-13 srs Pedaler: Shimano 647 Sete: aner ikke, noen tips? Setepinne: Thomson elite Girhendel: Shimano XTR Gir: Shimano Saint SS Kasset: Ultegra 12-27 Kjede: XTR Drev: Race Face DH 36T Girvaier: Nokon
Sykkelen begynner og ta litt form, men mangler fortsatt en del. Det meste er i hus innen et par dager og resten er ikke på lager hos crc. På bildene er det midlertidige pedaler og et ødelagt Gobi sete bare for å "boinge" litt.
Sebastian Pedersen
Re: Mitt vinterprosjekt begynner å ta form
[Re: Sebastian]
#67757008/02/200922:56
Ramme: Ebay Gaffel: Brukt på terrengsykkel.no Bremser: Brukt på terrengsykkel.no Nav: Aspire Velotech Setepinne: Aspire Velotech Felger og eiker: Chainreactioncycles.
det som nå er bestilt, men ikke kommet enda er følgende.
kjedefører, bremseklosser, dekk, holker, endeplugger til styret, krankdrev og kassett: Chainreactioncycles
Nye bremseslanger, Bakgir, vaier og pedaler: cyclecomponents
Sebastian Pedersen
#67963012/02/200916:30
I dag dukka pakken som jeg tydligvis uten grunn trodde at GLS hadde rota med. En del modifisering måtte til på kjedeføreren, men nå er den ihvertfall lydløs uten kjede så får vi se hvordan det blir med.
Sebastian Pedersen
#69241110/03/200912:41
Jeg registrerer dissingen. Bør kanskje gjøre klar hojjen for sesongen. Bytte litt olje osv. Regner med å se dere begge i Tveit en langhelg i april! Jeg har selvsagt ingen ambisjoner på å bli frakjørt, men regner med at noen vil forsøke. Håper det blir jevnt og at jeg selv trekker det lengste strået. muhaha.
Ut på tur!
[Re: Supermann]
#69337511/03/200922:16
tror du kan lene deg pent tilbake og inta seieren i førstemannnedavossto før vi i det hele tatt prøver. er vel ikke noe tvil om hvem som per dags dato er raskest. Jeg må jo innrømme at jeg håper på å utvikle meg en del i løpet av sesongen, men kan jo bli spennende å se til høsten om jeg klarer å holde følge. Angående Tveit er jeg usikker på da jeg må innrømme at sykkelen er veldig "rar" å sykle på i forhold til den pinnestive Chameleonen jeg er vandt med, og syns derfor det er litt rart å stille i NC.
Sebastian Pedersen
#69344312/03/200907:05