Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 4 av 4 1 2 3 4

Hva er ditt favorittspill?

Re: Hva er ditt favorittspill? [Re: thoddler] #677187 07/02/2009 16:08
Martinkg Offline
Tørr bak øra
Tørr bak øra
Elasto Mania :-D
Artig motorsykkelspill i 2D hvor greia er å kjøre gjennom løyper samtidig som du må innom check-points (epler).
en liten youtube-smak

Re: Hva er ditt favorittspill? [Re: Dan] #695037 15/03/2009 17:19
Dan Offline
More than words
More than words
Sitat: Dan
Det her var jo veldig artig, selv om jeg fortsatt bare har spilt det én gang sammen med andre:

Fikk akkurat en mail fra Ghenos Games:

Gentile Dan,
siamo lieti di informarla che Ghenos games sta per pubblicare Giro d'Italia, the game, il gioco ufficiale del Giro d'Italia 2009, che sarà il giro del centenario. Si tratta di una versione speciale di Leader 1, arricchita e impreziosita per l'occasione. Può trovare tutte le informazioni sul nostro sito nella sezione Ghenos games - Giro d'Italia.

De gir altså ut en spesialutgave av spillet for å feire 100-års (eller hundregangs?) jubiléet av Giroen.

Re: Hva er ditt favorittspill? [Re: Dan] #704734 03/04/2009 08:55
K
karlsons Offline
Entusiast
Entusiast
K
Påsken er jo tiden for blant annet brettspill. VG/Dine penger gir oss heldigvis oppskriften på hvordan vinne i monopol
Ganske festlig lesning ICON_SMILE

Re: Hva er ditt favorittspill? [Re: karlsons] #705022 03/04/2009 19:58
parob Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Sitter på et hotellrom og mimrer litt mens jeg leser innleggene i denne tråden. Jeg kan ikke huske det siste spillet jeg kjøpte (sikkert 10 år siden), men jeg har noen favoritter opp gjennom årene.

Vic-20 - hadde en drøss spill, kommer ikke på noen nå.
C64 - Great Giana Sisters
Amiga - Kick Off + F1 Grand Prix (flerspillermodus)
PC - Test Drive 2 (på en 386sx)
Internet - VikingMUD (I noen år av livet på 90-tallet gjorde jeg lite annet enn å spille VikingMUD, kjøre snowboard, og studere litt innimellom)
PS1 - Kjøpte det kun for Colin MacRae Rally, med ratt og pedaler.
PC igjen - Championship Manager 4 (Spilte det over nett med vennegjengen, og nå kom jeg plutselig på hva som var det siste spillet jeg kjøpte.. og det siste jeg spilte. Gikk lei der og har ikke prøvd et dataspill siden).

I tillegg har vi fast spillekveld en gang i uka for å spille rollespill. Samme gjengen som for over 20 år siden, gitt. Da startet vi med D&D, og gikk etterhvert over til bl.a. AD&D, Chtulu, Paranoia, Top Secret, Rolemaster, Shadowrun, og nå sist, D&D 3rd ed.
Rolemaster er det vi har holdt på med lengst, nå går det i rullering med D&D 3rd Edition og Shadowrun.
..men det blir mer og mer 'syforening' og mindre spilling etterhvert som vi blir eldre.

Armstark var han inte, men svaga ben, det hade han
Re: Hva er ditt favorittspill? [Re: parob] #706221 06/04/2009 17:33
Pondus343 Offline OP
Entusiast
OP Offline
Entusiast
Sitat: parob
Sitter på et hotellrom og mimrer litt mens jeg leser innleggene i denne tråden. Jeg kan ikke huske det siste spillet jeg kjøpte (sikkert 10 år siden), men jeg har noen favoritter opp gjennom årene.

Vic-20 - hadde en drøss spill, kommer ikke på noen nå.
C64 - Great Giana Sisters
Amiga - Kick Off + F1 Grand Prix (flerspillermodus)
PC - Test Drive 2 (på en 386sx)
Internet - VikingMUD (I noen år av livet på 90-tallet gjorde jeg lite annet enn å spille VikingMUD, kjøre snowboard, og studere litt innimellom)
PS1 - Kjøpte det kun for Colin MacRae Rally, med ratt og pedaler.
PC igjen - Championship Manager 4 (Spilte det over nett med vennegjengen, og nå kom jeg plutselig på hva som var det siste spillet jeg kjøpte.. og det siste jeg spilte. Gikk lei der og har ikke prøvd et dataspill siden).

I tillegg har vi fast spillekveld en gang i uka for å spille rollespill. Samme gjengen som for over 20 år siden, gitt. Da startet vi med D&D, og gikk etterhvert over til bl.a. AD&D, Chtulu, Paranoia, Top Secret, Rolemaster, Shadowrun, og nå sist, D&D 3rd ed.
Rolemaster er det vi har holdt på med lengst, nå går det i rullering med D&D 3rd Edition og Shadowrun.
..men det blir mer og mer 'syforening' og mindre spilling etterhvert som vi blir eldre.

Haha xD Litt av noen gamle slagere du har spilt. Har nesten ikke hørt om noe av de spillene :-P
Skal bare nevne at jeg hadde LAN i helgen og det er hyggelig ICON_LAUGH 18 timer gaming ble det! Føler nesten at jeg må ut og sykle snart gitt...

Re: Hva er ditt favorittspill? [Re: Pondus343] #706315 06/04/2009 20:09
D
duckhill Offline
Medlem
Medlem
D
Må jo NESTEN si at super mario er best da xD

"Det er ikke umulig - det er bare en utfordring!"
Re: Hva er ditt favorittspill? [Re: duckhill] #706709 07/04/2009 19:11
Pondus343 Offline OP
Entusiast
OP Offline
Entusiast
Liker ikke super mario ass =/ Har alltid vært fan av skytespill :-P

Btw, man skulle nesten arrengert LAN med oss spillnisser på TS ICON_LAUGH Hadde vært en morsom ide ^^

Redigert av Pondus343; 07/04/2009 19:12.
Re: Hva er ditt favorittspill? [Re: Pondus343] #708154 12/04/2009 11:52
C
crux Offline
Entusiast
Entusiast
C
poker...

Joakim
"kaster så mye stein jeg vil i mitt eget glasshus"

Re: Hva er ditt favorittspill? [Re: crux] #708389 12/04/2009 21:29
Brumm Offline
Ivrig
Ivrig
Hmm.. SSI, Lucasart, Sierra og Microprose oppsummerer vel stort sett hva som ble spilt på C= 128 og Amiga under oppveksten.

I det siste har det blitt lite spilling, men Diablo 2 fikk en oppsving når jeg fant ut at Blizzard hadde vært greie og lagt ved Mac versjonen på samme CD som PC versjonen. Sid Meiers Pirates kom i Mac utgave for ikke så lenge siden. Skulle ønske de hadde gjort flere forbedringer, men behagelig å kunne spille på laptopen. Knights of the old republic spilte jeg på Macen, var kult, men kanskje litt forutsigbart.

Ellers venter jeg på Diablo 3.. Synes det er hyggelig med spill der man kan spille flere sammen heller enn å møkkmose hverandre..
Så gjenstår det å se om jeg må kjøpe meg en ny Mac Pro eller om det vil fungere på Powerpc.
Planen er vel å bruke noen dager ferie også si til familien at jeg må jobbe endel overtid også er det bare å gjemme seg på hjemmekontoret ICON_WINK ICON_WINK

Re: Hva er ditt favorittspill? [Re: Pondus343] #708390 12/04/2009 21:37
JonahHex Offline
Leppedefekt kåbbåj
Leppedefekt kåbbåj
Sitat: Pondus343
Liker ikke super mario ass =/ Har alltid vært fan av skytespill :-P

Btw, man skulle nesten arrengert LAN med oss spillnisser på TS ICON_LAUGH Hadde vært en morsom ide ^^

Har arrangert haugevis med kompislan, fra 6-15 mann i stua og 35 i leid lokale. Vi kan jo se på saken til høsten?

Side 4 av 4 1 2 3 4

Moderator  support 

Terrengsykkel utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Kristoffer Kippernes Utstyrsredaktør: Øyvind Aas
Salg og marked: Alexander Hagen | Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt
Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå