Jeg skal nå selge min DBS Freeride 019 dirtsykkel. Jeg kjøpte denne ny i slutten av Mai 2008 og har brukt den litt i sommer, så den er lite brukt. Jeg har bare brukt hydrauliske skivebremser på den, så bremsene som medfølger er knapt nok brukt. Nyprisen var 8000,- Sykkelen fungerer utmerket og er morsom og bruke. Det er også "justerbare" dropouts på rammen, så du kan kjøre singlespeed med den. Det er noen merker i bashguarden og det er et par merker i lakken på rammen. Den er kun 15" men jeg er 180 høy og synes alikevel det går fint og bruke den.
Den selges for kun 4990,- + eventuell frakt. Vurderer også seriøse bud. Kontaktes helst på PM men kan også kontaktes på: wilraas@hotmail.com
Utstyr: Ramme: DBS Freeride 019 Demper: Marzocchi Dirt Jumper 3 Bremser: Avid BB7 mekaniske skivebremser m. 180 mm skiver. (Fungerer meget bra) Gir: Shimano Deore (9 delt) Krank/bash: Truvativ hussefelt Hjul: Felg: Sun DM 24, Nav: Shimano M 475. Dekk: Maxxis Hookworm 2,5
Hvis jeg får solgt noen av de store delene først, f.eks. hjul, ramme, gaffel osv. Så kan jeg selge i deler. Du kan kontakte meg på PM hvis du er interessert?