Er det noen her som har erfaring med sykkelhenger for barn. Vurderer å kjøpe en primært for levering og hentiing i barnehage, men jeg ser for meg å bruke den litt på tur også!
Hvis budsjettet blir for trangt for nevnte vogn kan jeg anbefale Croozer. Men den er tung, men veltesikkerheten og komforten for barnet er svært god sammenlignet med vogner i lavere prisklasse.
Men klart, Chariot er i en egen klasse for seg selv.
Nordic cab har jeg personlig ingen tro på. Jeg kjøpte heller sykkelvogn og pulk separat.
Jeg har en Croozer for 2. Helt super til henting og bringing i barnehage. God takhøyde og plass til føttene. I tillegg har du plass til handleposer i "bagasjerommet"
Jeg har en Croozer for 2. Helt super til henting og bringing i barnehage. God takhøyde og plass til føttene. I tillegg har du plass til handleposer i "bagasjerommet"
Er komforten grei nok for en tur på et par timer også? Tenker å bruke den nå i vinter til bhg-kjøring, er det trekk slik at den blir tett for vær og vind?
Det er 20" hjul og "bøtteseter" noe som gjør at jenta vår sitter godt i setet. I tillegg er det gode seler. Jeg opplever den som komfortabel, har ihvertfall ikke fått høylytte klager fra jenta selv om vi har syklet på grusvei.
Har og Croozer Kid2. Er veldig fornøyd med vogna, virker som barnet sitter godt pga god løsning på setene. Lastekapasiteten er og kjempegod. Ellers virker den veldig solid. Myggnetting og regntrekk følger og med. Kjøpte den på Obs for 1600-1700kr. Har sett den i andre sportsbutikker opptil 4500kr.
Har også en Croozer for Kid1. Dattera mi stor trives i den, får bare beskjed om å fortsette vist jeg prøver å stoppe for og høre om det går greit. Ellers kjører vi en 10-15 min så sovner hun av. Så det virker ikke som hun lider noen nød i den. Det eneste du skal være klar over er at det står en fartsbegrensning på 25 km/t, har selv kjørt mye fortere en det men det er vel for sikkerheten og at det ikke skal skje noe..