Dagens store konkurranse ble; Finn Arne og vinn et lappesett.
Å holti kefti... Har da vært på sykkeltur jeg, bare ikke på Trones, men Børsåsen. Var opptatt med å løpe etter minsta på sykkel mens dere holdt hender i fjæresteinene.
Men har lagt inn en søknad om tur i morgen, så kanskje?
Jeg tar meg en Børsås tur i morgen,tidspunkt foreløpig ukjent... Men etter været som har vært de siste dagene så burde det være brukbare forhold der oppe nå
Massevis med smileys i 2012 Nyckelbens-Jonny Jonny Kåstad
Tur nå! Jeg lengter etter stitur, NÅ! Vil ha det og MÅ ha det! Ser at noen av dere skal ut på tur i morgen. Hvor blir det så dere drar og evt når? På de fleste stiene rundt steinkjer ligger det fortsatt masser av snø ;-( så da må jeg hvertfall sør for Røra. Trones eller Børsåsen hadde vært knall!
Som du ser er det planlagt tur begge steder så det er bare å ta turen sørover Jeg tar en tur oppi Børsåsen utpå ettermiddagen en gang,mest trolig i fire-fem tida
Jeg var en tur til Namsos i kveld for å få med meg konserten til Cyaneed på Namsos rockfestival
Det var jo bortimot full vinter i Namdalseid området...
Det begynner å bli bra oppi åsen, stor opptørking den siste uka. Men har ikke syklet alle løypene, så jeg vet ikke hvordan det er på "baksiden", altså Verdalsiden. Det blir tur utpå ettermiddagen en gangn madamen kommer hjem fra nattevakt nå snart, så når hun står opp er det ikke lange tiden før det bærer ut på tur.
Det begynner å bli bra oppi åsen, stor opptørking den siste uka. Men har ikke syklet alle løypene, så jeg vet ikke hvordan det er på "baksiden", altså Verdalsiden. Det blir tur utpå ettermiddagen en gangn madamen kommer hjem fra nattevakt nå snart, så når hun står opp er det ikke lange tiden før det bærer ut på tur.
"baksiden" er liksom framsia da!
Jeg trodde det var kl 16 i dag det var snakk om. Tok en liten runde. Kjørte nylinja Christian har sett ut fra toppen av Blåberga og ned til grusstien:)
Jeg trodde det var kl 16 i dag det var snakk om. Tok en liten runde. Kjørte nylinja Christian har sett ut fra toppen av Blåberga og ned til grusstien:)
Blir ikke med til Trones i morgen. Tar turen til Åre i stedet. Har plass til 2-3 personer ekstra. Har også hengerfeste til disp, men ikke stativ for å sette på det.