Håper du får respons Stefanug. Jeg er på jobb og ikke tilgjengelig idag. Har ikke vært på Trones etter det siste store snøfallet, og har ikke peiling på om det er verdt turen å dra dit nå? Jonnykast eller Gikke er vel innom her titt og ofte, så et svar dukker vel opp.
Jeg tenker meg på Trones mandag eller tirsdag på dagtid....
Nr mett e 48 26 53 29.....e sugen på å teste trones i dag!
Hei mister. Slipp suget, trones suger. Gikk en tur med bikkja å inspiserte terrenget. Noen steder helt ok mens andre ikke. Drøy den i noen dager så har nok sol og regn gjort kål på den siste snøen.
Nr mett e 48 26 53 29.....e sugen på å teste trones i dag!
Hei mister. Slipp suget, trones suger. Gikk en tur med bikkja å inspiserte terrenget. Noen steder helt ok mens andre ikke. Drøy den i noen dager så har nok sol og regn gjort kål på den siste snøen.
Fikk vårstemning når jeg var ute nettopp å syklet tur med dattera. Tenkte på Trones imorgen, men da blir det fjellski istedet.
Hehe! Takk for svar karer! Vi var to stk som dro dit i går og sykla fra 18-20.00 Litt snø på de plassene minst eksponert for sol, ellers var det overraskende mye tørt! Så jeg vil nå si at Trones er åpna ! Det var jo latterlig fint der, så det blir garantert flere turer. Jobber som tømrer, så blir på kveldstid og i helger, men det får gå enn så lenge!
Jeg skal på to hjul utover imorgen. Bilde(r) kommer! Det kvitret en fugl nettopp om "syklist" på apostlenes hester ifølge med bikkje på Trones i kveld. Rapport? eller apport??
Jeg hadde en helt fantastisk dag på fjellet idag. Ski og sol, ubetalelig.
Som sørtrønder'n sier så må vi friskmelde Trones nå. Vått som fy mange steder men det meste helt ok. Makan til snøsmelting har jeg skjelden opplevd. Noen bilder?
Har lenge hatt lyst til å se mer av Trones fra sykkelsetet, ankelen og formen må snart testes utendørs, si fra hvis noen av dere skal ha en formiddagstur i løpet av uken. Sjekker innom her jevnlig, og er som regel ledig etter levering av barn på skole.
Har lenge hatt lyst til å se mer av Trones fra sykkelsetet, ankelen og formen må snart testes utendørs, si fra hvis noen av dere skal ha en formiddagstur i løpet av uken. Sjekker innom her jevnlig, og er som regel ledig etter levering av barn på skole.
Jeg kommer sikkert til å ta meg en og annen formiddagstur utpå Trones Formen er type råtten da men...
Det blir muligens en tur på singlespeed i løpet av dagen i dag
Massevis med smileys i 2012 Nyckelbens-Jonny Jonny Kåstad
Stiene på Trones er definitivt åpnet etter snøfallet Det var faktisk ikke så vått som jeg hadde fryktet heller
Treet i Saltstia er også tatt hånd om,sort of... Jeg knakk tursaga mi,så det må til litt mere kapping Heldigvis har jeg alltid med meg et par arbeidshansker i skinn når jeg har planer om litt saging Så det gikk forholdsvis greit å kappe treet,med kun et knekt sagblad til hjelp I nøden er det nok med et lite sagblad... Slik ble stien etter litt saging og rydding
I løpet av turen fant jeg ut at 32-16 på en 26" ble for tungt for svake meg på Tronesstiene Men ellers så fungerte den godeste Sanches helt utmerket
Ble en litt amputert tur for min del. Ned Blåberga ble det full stopp plutselig. Bakhjulet var stuck. Et eller annet i navet/bosset har skjært seg, og det på FØRSTE tur med Shimano XT hjulene jeg kjøpte av en her på forumet! Måtte gå fra Blåberga til Kausmo etter bilen. Joda, takk som spør, det var en flott dag å promenere på.
På veien hørte jeg meget høy snakking/roping fra tarmen. Jonny og Geir på farta.
etter en litt spesiel samtale med en trøtt mr. Varslott bars det ut i "fin" været i går. alt er vått men det er bare noen snøkorn som klamrer seg fast nå. blir vel en god del rydding fremover da vær å vind har rusket til det ganske bra. mye kvister å greiner som ligger.
vannet har satt sine spor, eller var det Boen??
mystisk.....påskeharen på villspor?
ripsbranten var litt for utfordrende;-P men med litt insats var den åpen for ferdsel litt
Ja det er bare å rydde det en ser når en er ute på tur,det blir enklest for alle Jeg tok meg en liten runde i dag på Christian og Gikke stiene og rydda de Saltstia er også ryddet Ellers var det litt småtteri histen og pisten å rydde opp i
Jeg satser på å sjekke opp,og evt. rydde,stiene oppe ved Trones gård i morgen Jeg tok dette treet også... Da ble det slik Saltstia ferdig ryddet
Redigert av jonnykast; 07/04/201114:10.