Fant foresten spor etter ignitor, nevegal og minion. Ignitor'n er snoozieboy. Call of hands på resten.
Minion kan være mine fra da jeg var der for et par uker siden. Jeg har, merkelig nok, Minion DHF bak og Minion DHR foran. Begge av det sticky slaget. Og det rare er at etter at jeg monterte disse har jeg klart tre-fire crux (både opp og ned) på første forsøk nå i april som jeg ikke klarte i fjor. Kanskje er DHR er undervurdert?
Nanok syklet på Stout foran og bak, vet ikke hvordan de ser ut spormessig.
Ok, da skal vi altså i tillegg til olme kyr også se opp for lokale karer om vi drar dit uten å si fra først
er det da dere legger ut sånne spisse steiner??
Bj
Ja, se opp for spisse steiner kamuflert i gjørme og julenisser i keramikk....
Vi hadde engang en keramikknisse(som ble helt hvit etterhvert)som vi plasserte på måfå i stinettet. Nestemann skulle ta den med og sette den på en annen sti. Denne står faktisk på vaskerommet mitt og plasseres ut, nå rett over helga!
Kjørte opp Vanntårnet til toppen, derfra på sti mot Høgkammen (omtrent rett øst), i 13-tida i dag. Kom ned på vegen som går over høgda fra Gamle Kongevei til Skånes. Fint føre selv for en som kjører med knaster på to millimeter.
Tvangstrønder fra bartebyen søker gps-sporlogg over stier på Børsåsen for cowspotting/sykling. Er på Levanger av svigeriale årsaker titt og ofte, tenkte kanskje å kombinere det med litt stisykling... Så hvis noen har en sporlogg å dele så send meg gjerne en pm
Her er en utflytta verdaling som drista seg opp i Børsåsen på søndag. Sykla på kryss og tvers i halvannen time med Schwalbedekk og flatt styre. Et og annet fotisett med Shimano vintersko og Look Quartz cleats. Håper menigheten kan tilgi dette. Mange fine stier, men neste gang kanskje jeg kan time det med en guida tur!?
Parkering på høyeste punkt på Gamle Kongevei. Der er det et postkassestativ med skilt"Østborg". Veien opp der er "vanntårn-bakken". Kan sende deg et par sporlogger som viser hva som er bra. Sjelden absolutt alt av stier sykles på samme tur, men kan finne et utvalg.
Her er en utflytta verdaling som drista seg opp i Børsåsen på søndag. Sykla på kryss og tvers i halvannen time med Schwalbedekk og flatt styre. Et og annet fotisett med Shimano vintersko og Look Quartz cleats. Håper menigheten kan tilgi dette. Mange fine stier, men neste gang kanskje jeg kan time det med en guida tur!?
Søndag hadde vi fellestur på Trones, Verdal'n, som er mye bedre på denne tiden av året. Ref emnetittel Børsåsen(mudfest)
Børsåsen har mange fine stier men noen er litt vanskelig å finne uten guiding evt. sporlogg. Vi får vel ta en tur litt senere i år. Nå venter vi vel bare på å komme til Dere å teste "Søgnestia".
Hadde vært kult med besøk nordifra snart. Har ikke vært oppe på Søgneryggen enda men lengter etter en tur. Selve ryggen er nok tørr og fin. Ellers er det mudfest her i sør.
Ok, da skal vi altså i tillegg til olme kyr også se opp for lokale karer om vi drar dit uten å si fra først
er det da dere legger ut sånne spisse steiner??
Bj
Ja, se opp for spisse steiner kamuflert i gjørme og julenisser i keramikk....
Vi hadde engang en keramikknisse(som ble helt hvit etterhvert)som vi plasserte på måfå i stinettet. Nestemann skulle ta den med og sette den på en annen sti. Denne står faktisk på vaskerommet mitt og plasseres ut, nå rett over helga!
Siden dere allerede har så mange spennende element i Børsåsen, så lurte jeg på om dere kunne overta en gubbe som legger trær over stier. Vi kunne tenke oss å flytte han fra Solemsvåttane. Eller kanskje du har plass til fler nisser i vaskeboden?
Børsåsen har mange fine stier men noen er litt vanskelig å finne uten guiding evt. sporlogg. Vi får vel ta en tur litt senere i år. Nå venter vi vel bare på å komme til Dere å teste "Søgnestia".
Hadde vært kult med besøk nordifra snart. Har ikke vært oppe på Søgneryggen enda men lengter etter en tur. Selve ryggen er nok tørr og fin. Ellers er det mudfest her i sør.