Etter å ha tafset på denne sykkelen når Anders var på jobb.... Er jeg solgt ! Det er så nydelig en sykkel, fargen er fenomenal, krankarmene er små kunstverk, navene vekker begjær i min spede kropp... Men det styrestemmet er for langt ! En dag han jobber, sniker jeg meg til å bytte pedaler på den og lurer meg en tur ut i Deør, da skal vi få se om hjula tåler litt pops og drops med 90 kilo feit gamling på setet !
"Der er nogen, der aldrig laerer at forstaa, at der er noget meget stort og meget stolt i et gigantisk nederlag" - Ole Ritter http://sykkel.hasle-loren.no/
Ptsh! Ikke noe galt med Intense heller. Men du har vel hatt en Intense en stund, har du ikke? Forandring fryder vet du.
Har kun hatt to turner og ein yeti.. Pluss anna mindre betydningsfulle prosjekt:). Har hatt ein dag i whistler med ein Intense Socom SS, og ein dag med ein vanlig Socom, pluss eit par turar med M6. Så min erfaring med intense er nok ikkje så betydningsfull. Men Vpp kjentes veldig bra ut. Skal sette opp Spider på "lista" mi og:).. men det ligg nok for augneblinken ein tre fire årslønner fram i tid:)
ein Intense Socom SS, og ein dag med ein vanlig Socom
Du snakker ikke om "6.6 SS / "Slopestyle" og vanlig "6.6" nå?
Riktignok høres Socom mer "whistler" ut enn 6.6, men jeg har aldri hørt om "Socom SS".
Kanskje det var "Socom" og "6.6 SS"?
Ble bare nysgjerrig. Kanksje noe nytt på gang?
Eigaren kalla den jaffal Socom SS.. Han sa det var Socom forramme, Uzzi bakramme og "6.6" vandring. Men mogleg han var på bærtur;) her er eit bilete av den faktiske sykkelen frå bloggen min;)
Den andre var heilt garantert ein Socom FRO.. (eller vanleg socom, som eg vil kalle det:).. Uansett.. begge var snasne syklar. Dog SSen føltes som ein 6 tommar med for hissig geo "til sitt eget beste".. (det nermaste eg som urøynd i faget kan komme ei vettug beskriving)
Det er definitivt ikke en Socom forramme. Socom har demperfeste lenger fremme pga den bruke større bakdemper enn SS og 6.6. Det ser veldig ut som at det er en standard SS framramme. Bakramma ser også ut som SS, men det kan være bakramma til en uzzi vpx. De ser veldig like ut(og jeg tror faktisk de er helt like). Vandringen på SS er 6.5".
Til Stein: SS ble i tidlig prototypefase kalt 6.6 SS. Men det er ganske lenge siden SS var en prototype ;-)
Det er definitivt ikke en Socom forramme. Socom har demperfeste lenger fremme pga den bruke større bakdemper enn SS og 6.6. Det ser veldig ut som at det er en standard SS framramme. Bakramma ser også ut som SS, men det kan være bakramma til en uzzi vpx. De ser veldig like ut(og jeg tror faktisk de er helt like). Vandringen på SS er 6.5".
Til Stein: SS ble i tidlig prototypefase kalt 6.6 SS. Men det er ganske lenge siden SS var en prototype ;-)
Haha, her var det kommet mye moro gitt! Tommy, kommet noe vei med motorsykkelen? Hva slags farge blire?
Og jeg kan meddele at FRO'n er latterlig rask. Faktisk, litt for rask for i går beit den no'så jævlig hardt tilbake atte fytti satan. Barfrosten lurte meg og kolapset rett foran en rot. Over styret når man coaster singletrack i 30-40kmt er dritskummelt! Og FRO'n spretter bra på forhjulet, dog en anelse vindskjev.
Takk takk! Den er flott å se på, veldig fornøyd med linjene. Med sommerdekk og ritthjul får den fartsbot stillestående.
I dag debuterte jeg med Freddies på tunge, bolta stihjul på pendleetappen i motvind og kom en halvtime for seint på jobb. Vil at de superlette hjula skal vare hele rittsesongen så da må jeg klare å la de stå. Lurevekta sier nå 12.32kg. Au!
Etterpå var han på tur med FR i Deør og v/ Hølen. Den sykker'n er joks! Eller er det han oppå... Velger å tru at det er sykkern! JOKS JOKS ! MEN ! I kveld skal Truls og jeg Akvevitte han i dårlig form - JOKSEREN!
Redigert av Carsten; 17/01/200916:32.
"Der er nogen, der aldrig laerer at forstaa, at der er noget meget stort og meget stolt i et gigantisk nederlag" - Ole Ritter http://sykkel.hasle-loren.no/
Kramsjuk er da en go ting, han kan sitte ved siden av Anders. Bilder skal bli tatt....