http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=15522389&sid=xz3cbazJBpx674795&WT.svl=LinkHar vært gjennom sur krangel med samboeren som resulterte i at jeg fikk avslag på tillatelse til å utvide sykkelstallen ytterligere. Selv ikke argumentet om at jeg kunne selge sykkelen og utstyret i annonsen med god fortjeneste hjalp. Jeg har visstnok nok sykler allerede. Nå står julen for dør og andre ting må prioriteres, dermed basta.
Forut for diskusjonen sendte jeg en sms med spørsmål om rammestørrelse og fortalte samtidig om at jeg oppriktig syntes annonsøren kunne tjene mer på salget, men at jeg ikke takket nei til et så utrolig tilbud. Så spurte jeg om lov..
En god stund etter at slamring med dører og furtingen tok slutt fikk jeg til slutt svar på sms'en.
Vedkommende det henvises til i annonsen har fødselsdag og noen kamerater har spilt ham et godt pek. Sykkelen er ikke til salgs, i tilfelle må det plusses på en null i summen og enda litt til.
Stakkars fyr, men han tok det med humør. Visstnok nedrent av telefoner.
Selv er jeg utrolig lettet over å ikke ha gått glipp av årets kupp likevel (smiley som senker skuldrene fire hakk).