Litt diverse brukt Dainese her. Se bilder nederst. Alt er str M, og passer meg som er 174cm, 70kg. Regner med at det vil funke bra for folk ca 170 - 180cm. Alt er selvfølgelig nyvaska!

Se http://www.dainese.com/eng/coll_mtb.asp for mer info.

Helhjelm: D-Raptor karbon. Str M (58cm). Aldri vært kræsja/ dunka hardt i bakken. Veldig lett! Nypris ca NOK 2000 - 2500. Selges 500,-

Kne- og albuebeskyttere: 3x knee/ elbow. Str M. Lite brukt. Sitter veldig bra! Kne: 200,- Albue: 150,- KNEBESKYTTERE SOLGT

Bukse m/ kne- og hoftebeskytter: Viking. Str M. Såvidt jeg vet lages ikke denne geniale buksa lenger. Hvis du er lei av at "løse" knebeskyttere ikke sitter der de skal, er dette løsningen! Brukt 2 sesonger, men fortsatt i god stand. Selges for 500,- SOLGT!

Beskyttelsesjakke: Gladiator, str M. Dette er en god gammel en. Er vel en 2002 modell, som er brukt 3 sesonger eller noe, og så blitt liggende i kjelleren. Ny koster disse ca 2000,- Min er sliten, men alt av glidelåser funker, og hvis du f. eks er stisyklist, som tar en og annen tur i heisanlegg i løpet av sesongen, så vil du fortsatt kunne ha denne noen år.
Pris: 400,- SOLGT

Jeg kan nåes på tlf 91 35 90 48, eller epost carlson.emil@gmail.com. Jeg bor i Oslo. Hvis ting må sendes benytter jeg Posten, og kjøper betaler frakt + evt oppkravsgebyr. Angående betaling har vi tre alternativer:

1. Vi møtes; jeg får penger, du får dingsen. Easy!
2. Du setter inn penger på min konto, og jeg sender sakene så fort jeg ser at pengene er inne.
3. Jeg sender i oppkrav. Da blir det litt ekstra penger: Mener å huske oppkravsgebyr er kr 80,-

Er det ting du lurer på, så er det bare å spørre, men før du spør: Husk at det er lov å tenke selv, google er en fin ting, og alle utstyrsprodusenter har deilige, deilige hjemmesider der du kan bruke timesvis av god treningstid;)

Njoy!

Vedlegg hjelm_side.JPGhjelm_front.JPGkne_albue.JPGbukse.JPGjakke_front.JPG
Redigert av EmilC; 15/11/2008 21:15.

Jeg er på rømmen
Er du på rømmen du og?
Alt står stille her
Jeg vil kjenne trærne suse fort forbi