Iron Horse 6point6, 2008 modell, str M (passer for folk ca 170 – 185cm)
Sykkelen var ny i mai i år. Den er lite brukt, og MEGET velholdt. Kun stikjørt.
Info og originalspesifikasjoner finnes her:
http://ironhorsebikes.com/bikes/6point/6point6.phpDet eneste jeg har byttet ut er gaffel: Marzocchi 55 ATA, og holker: ODI lock on. Gaffelen er nyoverhalt av Robert Schistad før han slutta hos Sportpartner. Supasmooth!
Iron Horse markedsfører sykkelen som ”Aggressive All Mountain” – det vil si en dønn solid allrounder: Grov stisykkel, freeride light, slopestyle – you name it. Sykkelen er lettkjørt nok til at du kan ta den med på stitur, men sett på et tyngre hjulsett, og du har en sykkel du kan denge ned Hafjell i timesvis med et stort glis rundt kjeften!
Nypris i Norge er 35499,- Jeg selger denne for 23000,-/ høystbydende. Og hei - dette er faktisk den eneste 6point6 som ble tatt inn til Norge i år!
Jeg kan nåes på tlf 91 35 90 48, eller epost carlson.emil@gmail.com. Jeg bor i Oslo. Hvis ting må sendes benytter jeg Posten, og kjøper betaler frakt + evt oppkravsgebyr. Angående betaling har vi tre alternativer:
1. Vi møtes; jeg får penger, du får sykkelen. Easy!
2. Du setter inn penger på min konto, og jeg sender sykkelen så fort jeg ser at pengene er inne.
3. Jeg sender i oppkrav. Da blir det litt ekstra penger: Mener å huske oppkravsgebyr er kr 80,-
Er det ting du lurer på, så er det bare å spørre, men før du spør: Husk at det er lov å tenke selv, google er en fin ting, og alle utstyrsprodusenter har deilige, deilige hjemmesider der du kan bruke timesvis av god treningstid;)
Njoy!