larsb, befe, esp, josse osv. Kom kom kom! Må jo være et skuddår sia vi sykla sammen sist? Miss y'all!
Enda en "osv.-syklist" melder sin ankomst. Det ser ut som at det endelig skal klaffe med en lillo-lørdag for meg også. Har vel ikke vært i lillo siden i fjor høst... Huff! Dessuten så er det med stor glede at jeg ser at det har etablert seg en solid livsnyter-baktropp til helgens tur, så da har jeg noen som kan holde meg med selskap. Gleder meg!
Da var slanger byttet og kjede smurt, vi nærmer oss...
Er dette noe i nærheten av oppmøteplassen? http://www.gulesider.no/kart/;jsessionid=c-l7J72zp706nYf1m0#lat%3D6647871.14993%26lon%3D601808.93476%26zoom%3D13%26layers%3DB0000%26id%3Da_2255192%26offset%3D0%26tab%3Daddress
| Styreleder i NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long"
Herre min hatt for en tur! Med 30 stykk på startstreken lå dette ann til å bli en minneverdig tur, og det ble det absolutt. Ikke noe knussel med strålende humør og flott tempo hele veien til mål.
Ett par photos:
Samlet tropp på lilloseter
Dagens Herr Baktropp, samt hjelmløs
Laaaang lang rekke
Re: Lillohøst - lørdag 18. oktober
[Re: Sverre]
#62580018/10/200814:52
Takk for strålende tur! Utrolig at det gikk så smertefritt med så mange på tur. Nå er jeg pisse-sliten. Sitter som et slakt i sofaen og kjenner på en hærlig surklende følelse i lungene... Sikkert ikke noe farlig. Antagelig bare kols.
Ellers må jeg si gratulerer til Frode! Traceren din så utrolig lekker ut. Skulle ønske jeg ikke hadde sett den, for nå har jeg enda mer lyst på en... Argh!
Christian S.
#62580518/10/200814:55
Herre min hatt for en tur! Med 30 stykk på startstreken lå dette ann til å bli en minneverdig tur, og det ble det absolutt.
Denne gangen var det så mange på tur at opptellingen ble som nevnt under turen: 1, 2 .. mange! Allikevel var tempoet ganske så bra, så jeg tror de fleste fikk kjørt seg.
Takk for tur ja! Supert å komme seg ut i HøstLillo. Moro med så mange på tur, selv om det blir litt køkjøring. Sykkelen fungerte som forventet og det samme gjorde lårene (Med i snitt 1 tur hver 3. uke så blir det gjerne litt krampetendenser etter 4t...)
Har nå fortært en betydelig PRP (Post Ride Pasta) og håper at største guttungen, på 2,5 år, likevel overnatter hos svigers, selv om han har fått diaré...
Å, så sliten jeg er... det er ganske langt å sykle tilbake til Manglerud, og bakkene opp fra Bryn var en mental prøvelse.
Da jeg kom hjem, og hadde spylt av sykkel og vrengt av meg klær, sprute min kone "kan du ikke vaske innsiden av dusjkabinettet mens du er der?".... Hva kan man gjøre, hva kan man si?
Nå skal jeg støvsuge zzzzzz
-Arve
#62582618/10/200815:35
Herre min hatt for en tur! Med 30 stykk på startstreken lå dette ann til å bli en minneverdig tur, og det ble det absolutt. Ikke noe knussel med strålende humør og flott tempo hele veien til mål.
Ett par photos:
Samlet tropp på lilloseter
Takk for en strålende tur alle sammen. Drøyt stor gjeng på tur i dag. Men dette til tross, topp tempo hele veien! Ser jeg kuppet tetplaseringen på gruppebilde Terje Du havnet litt i skyggen der ja.
Sporlogg fra turen blir lagt ut senere i kveld.
Nå er det middag og sofa som venter.
Geir
[Re: Herit]
#62582718/10/200815:35
Takk for turen alle 29! Jeg er imponert over hvor mye flyt man kan ha selv med ei gruppe som er så stor.
Observasjoner: -Tracer VP ser unektelig veldig bra ut. Tommel opp til Frode. -sykkeltur uten hjem ser unektelig dårlig ut. Tommel ned til vedkommende, og et hett tips om å gå til anskaffelse av dette før neste tur. -Espen bør fortsette å drikke mye vin dagen før fellestur (da blir han lettere å holde følge med). -Håvar har "aldri i livet vært i så dårlig form". Creds anyways -Lillo er kos -naboen maser om at maten snart er klar
-Ola Martin
[Re: Geir]
#62583018/10/200815:38
Takk for en strålende tur alle sammen. Drøyt stor gjeng på tur i dag. Men dette til tross, topp tempo hele veien! Ser jeg kuppet tetplaseringen på gruppebilde Terje Du havnet litt i skyggen der ja.
Hehe, var gøyal den der. Sverre dro frem kameraet og Geir freser forbi hele troppen og stiller seg i front Fotokåt?
Takk for flott tur. Hjelmen skal være med neste gang ja. Ble litt paff da jeg satt der med et tomt hjelmetui og kom på at hjelmen og hanskene lå på jobben. Alternativet å reise hjem uten å få være med var ikke så forlystende så jeg tok det heller litt forsiktig i bakkene.
Takker for hyggelig tur. Visste ikke at det var så fine stier i Lillomarka. Synes tempoet var helt fint, selv om det blir hardt å komme seg opp av senga i morgen ::
Et par bilder.
Redigert av oyoz; 18/10/200816:33.
[Re: oyoz]
#62586318/10/200816:36
Takk for strålende tur. Nå har jeg skikkelig tunge sofabein. Og Tracer VP, den er jammen bra. Litt av en jombrutur forresten. Jeg er veldig godt fornøyd. Bare noen få justeringer pluss en kjempejustering (form) så vi der....
Nå kommer Howard, vi skal kneppe en øl eller to.
/Frode
[Re: tmork]
#62589718/10/200817:49
Hehe, var gøyal den der. Sverre dro frem kameraet og Geir freser forbi hele troppen og stiller seg i front Fotokåt?
Oh yes!
Geir
[Re: Geir]
#62591818/10/200818:53
Takker for en fin tur alle sammen! Turen gikk utrolig smudd, skulle ikke tro at vi var så mange på tur. Og jeg ble utrolig slitten, fikk kramper i begge beina til slutt. Men koste meg hele veien.
Nothing compares to the simple pleasure of a bike ride