Hei,
holder på med et sykkelprosjekt og mangler følgende deler:
Hjul 12mm QR, skive feste 6 bolts, freeride (litt brede og solide) i god stand!)
Dekk: Noe bredt og saftig freeride/dh dekk
Bremser: Hydrauliske skivebremser, helst med skive men trenger ikke, skal det være skive 203/180mm...
Uansett type, Hydrauliske felg-bremser***
Singlespeed: evt singlespeed kit, har ikke sånn 3 bolts feste i ramma så trenger noe som kan festes rundt seat tuben eller no sånt, en som trenger minst mulig mekk!
bakgir og shifter: trenger ikke være noe spess, men ikke Shimano Acera o.l., pluss en skifter.
For dere som har Hope M6 bremser til 12tusen kroner så er jeg ikke interessert, har ikke evig med penger på bok nå så kan ikke slå ut håret helt med dele innkjøpet.
har også noen deler jeg kan bytte inn i eller selge:
Splitter ny
Deore XT V-Bremse (bak)(tatt ut av pakken og lagt inn igjen).
349,-Monty Trial Bremsehendler for mekaniske bremser, venstre og høyre, solide og sterke hendler lagd for hardcore trialsykling med mindre kosmetiske småriper.
349,-Kanskje Monty Trial V-Bremser (foran og bak) gode solide og lagd for å tåle det meste disse også med bare mindre kosmetiske "skader". Klossene er 1/4 brukt. Bare hvis jeg får tak i noen hydrauliske bremser.***
499,-Alexrims MX 22 26" front felg, med 6 bolts skivefeste, 12mm QR, bolten igjennom navet er knukket så må kanskje ha nytt nav, men kan også kanskje fikses med en ny bolt fra en annen felg, og felgen er fin og rett med bare små riper på kantene etter dekkspaker, kan brukes for v-brems og!
499,-Shimano Deore Bakgir 2005 godt brukt og litt hardt kjørt, men funker bra! Svart..
250,-Bilder kommer i løpet av morgendagen av det jeg har her, og legger ut bilder på etterspørsel hvis det trengs. Er det noen priser som skjærer heelt av skaftet, så sifra, er ikke helt drilla på det.
Delene og jeg er i Oslo (Vettakollen) og kan hentes der eller evt bringes til nærområdet, i med at det er snakk om så små priser og ikke fullt så "viktige" ting gidder jeg antagaligvis ikke å sende det, eller får jeg et helt sykt tilbud kan det nok vurderes

er noe av interesse eller noe du tror kan være av interesse for meg så kontakt meg, helst på mail, men kan også sms/ringe meg!
tlf mob: 92093770
E-mail: diderikastrupwestby@hotmail.com