Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Hybridkongen!

Hybridkongen! #614308 25/09/2008 08:22
E
EBra2 Offline OP
Medlem
OP Offline
Medlem
E
På vei til jobb i dag ble jeg passert av en herre i mørk cordfløyelbukse på en hybridsykkel med to store sykkelvesker (og reflekser i hjulene). Computeren min viste 28 km/t i en slak oppoverbakke og pulsen var nok minst i sone 2. Han forsvant raskt i horisonten, og det siste jeg så var at han passerte en lycrakledd rytter i en ganske bratt motbakke. Det hele fant sted på strekningen Blommenholm-Høvik.

Spørsmålet er om det var selveste Hybridkongen som passerte meg, eller om det var en regular joe med hjelpemotor av et eller annet slag (baknavet var mistenkelig stort). Noen som vet?

Redigert av EBra2; 25/09/2008 11:01.
Re: Hybridkongen! [Re: EBra2] #615196 26/09/2008 22:30
R
RobinB Offline
Ringrev
Ringrev
R
Hehe, da jeg begynt å sykle på jobb i vinter var jeg utsatt for noe lignende. På tur bort en rett strekke flekkte jeg med horn i pannen og tungt gir forbi en godt voksen mann som tråkka rolig avgårde sittende rett opp og ned på en "herresykkel. Et par kilometer lenger frem blir strekken til en bakke som jeg da syntes var enormt seig, og jeg girte nedover og nedover mens det gikk saktere og saktere da samme mannen kommer sigende forbi meg opp bakken i samme tempoet han hadde da jeg passerte han. Lurer på om jeg ikke også stoppa og sjekka kranken eller bremsen eller noe annet som var helt i orden da.....

Re: Hybridkongen! [Re: RobinB] #615202 26/09/2008 22:57
Dan Offline
More than words
More than words
Sitat: Corratec
Et par kilometer lenger frem blir strekken til en bakke som jeg da syntes var enormt seig, og jeg girte nedover og nedover mens det gikk saktere og saktere da samme mannen kommer sigende forbi meg opp bakken i samme tempoet han hadde da jeg passerte han.

Det høres ut som helt vanlig singlespeed-sykling.

Moderator  support