2008 Marin Quake 7.2 ramme - LARGE -Roco TST demper -FSA Orbit DL styrelager -Syncros Derived setepinne og WTB pure V sete -170mm vandring
Gulle god ramme for freeride og utfor (Shaums March har tatt Masters World Downhill Championships med denne ramma). Styrerør og styrelager for gafler med 1,5" kronerør (kan bruke 1 1/8 med annet styrelager). Funker med gafler fra 170 til 203 mm vandring. Bakramma er for hjul med 12x150 mm aksling og kommer med RS Maxle ("QR" for 12mm).
Ramma er brukt tilsammen 7 dager til heisbasert kjøring. Ingen skrammer / bulker utover normale bruksriper og "kabelgniss". Selges fordi jeg ikke vil være den eneste i gjengen uten en eneste ny ramme i sykkelparken til neste sesong.
Selges kroner 7000.
Bakhjul (Hope pro II / WTB Dual Duty) kan følge med for 750kr ekstra. Selges løst for 1000 hvis ramma går først.
5000 ferdig prutet. Gullego' ramme. Quake 7.2-ramma er så god at den er den mest avbildede i siste MBUK (som har blitt et mye bedre blad siste året...). Kan evt byttes (+/- evt kontanter) i en FR/DH-ramme i SMALL om noen skulle ha noe slengende og tilfeldigvis skulle trenge en god ramme i LARGE.
Ramma er brukt tilsammen 7 dager til heisbasert kjøring. Ingen skrammer / bulker utover normale bruksriper og "kabelgniss". Selges fordi jeg ikke vil være den eneste i gjengen uten en eneste ny ramme i sykkelparken til neste sesong.
Du tørr ikke henge med oss "kidza" på 40 uten ny ramme?
Hjulene er solgt, og ramma har fått annen demper; en ubrukt Roco Coil R.
Altså; Marin Quake 7.2 ramme i str Large (brukt bare 10 dager) -FSA Orbit DL styrelager -Syncros Derived setepinne og WTB pure V sete -Roco Coil R demper (ubrukt)
phu det var bra! har vært på nippet til å ryke på nok et supersprekkebudsjettsykkelbygge på denne ramma, men nå slipper jeg. til kjøper: tror denne ramma er BRA, har lest mye om den og den ser ut til å funke! også så flott pris da gitt...