Hei!
Til salgs er en Jamis XAM sykkel med Jamis XLT 3.0 deler på. Sykkelen var oprinnelig en XLT 3.0, men forrige eiger byttet ramme til en XAM-1. Alt utstyret og rammen er jeg nesten sikker på er fra 2007 (legger ut mange bilder og har noen noe kommentar til alder, kom med det!:)).
Specs:
- Jamis XAM ramme (17" m/ Fox DHX Air shock)
- Fox Talas RLC gaffel
- Mavic Crossride hjulsett (kjøpt nytt i høst!)
- Maxxis Ignitor hjul (26" x 2.1") (kjøpt nytt i høst!)
- XT kranksett
- XT skiftere
- XTR bakgir, Deore framme
- Avid Juicy 7 hydrauliske skivebremser
- Thomson Masterpiece setback setepinne
- Thomson Elite X4 styrestem
- WTB Rocket V SLT sal
- Easton Monkeylite XC CNT styre
- Salsa grips
- pedaler medfølger ikke
Sykkelen kjøpte jeg i sommer og har brukt den til nå. Forrige eiger sa han hadde brukt den rundt 8 timer og selgte den pga. han ville heller ha en hardtail. Sykkelen ser derfor nesten ubrukt ut. Jeg selger den videre pga. at jeg skal i forsvare i Oktober og derfor blir den litt for dyr og litt for dumt å ha noe sånt stående i kjelleren..

Vansklig å si veiledende pris på sykkelen, men en Jamis XLT 3.0 blir solgt for 30 000kr hos anton sport og XAM-2 var testvinner her på terrengsykkel.no.
Min pris: 16 000kr
Eneste som er å sette finger på med denne sykkelen er at det største krankdrevet har blitt littegran skjevt. (Prøvde å ta bilde av dette, men det ble kanskje litt vanskelig å se). Jeg har derfor bestilt inn ett nytt XT-drev som medfølger sykkelen.
http://terrengsykkel.no/ubb/ubbthreads.php?ubb=filemanager&id=b2a48bce14e9768da086357f55c571f7[/img]
ved spørsmål:
telefon: 91526119
eller send en Privat melding