Slik gikk det da det gikk tomt for friksjon i 70 km/t og sykkel (med meg) endte i autovernet. Dårlig deal. Flere bilder.
Noen som vet hvem som selger/importerer Time rammer til Gnore? Siden jeg uansett må ha ny ramme funderer jeg på Time (VXRS Ulteam eller VXS), Look (595 eller 585) eller Cervélo (S3 eller R3-SL).
Noen som vet hvem som selger/importerer Time rammer til Gnore? Siden jeg uansett må ha ny ramme funderer jeg på Time (VXRS Ulteam eller VXS), Look (595 eller 585) eller Cervélo (S3 eller R3-SL).
Pete: Kan man handle direkte med Bottolfsen, eller må jeg innom $sjappe og få de til å ordne?
Resten: Ja, vondt. Hvor dyrt det blir avhenger av hva slags ramme jeg skal ha, resten av delene er stort sett bra.
Ifølge han som kom bak er det "min" bulk i autovernet (selv er jeg blitt lett skeptisk), så ikke rart jeg smiler for å vise at jeg har alle tenna i behold. Lurer uansett på om jeg begynner å ha brukt opp den mengden flaks man får utdelt ved fødsel. Slapp jo selv fra det hele med "kosmetiske" skader.
Det der så ikke behagelig ut. Tenkte litt på muligheten for at noe sånt kunne skje da vi suste ned bakkene i VT, men man skyver bare sånt bakerst i hode og tenker det skjer ikke meg.
Håper rekonvalesensen går raskt og greit!
- Espen -
"Man angrer aldri på en dårlig tur, bare de gode man går glipp av"