Sykkelen min er observert på Lademoen på vei mot Svartlamoen i Trondheim. Den er relativt spesiell så for et trent sykkeløye vil det ikke være tvil. Gaffel er byttet etter bildet og det er ikke dobbel skivebrems lenger.
Jeg betaler 2500,- til den/de som kommer med opplysninger slik at jeg får tilbake sykkelen min.
Fakta: Marzocchi Z1 130mm ETA gaffel Race face: Styre,stem, krank og setepinne Hope bulb nav. Gule DeeMax felger SDG sette DX pedaler Hope Ti6 og Mono4 bremser
Hold øynene åpne 8-)
Jon Bernhard
Redigert av jonbernh; 26/08/200813:27.
Re: 2500,- i finnerlønn: GT Rukus STJÅLET i Trondheim
[Re: jonbernh]
#59923126/08/200813:36
Jeg var innom Norli igår, påvei hjem på baksiden av Solsiden ved båthavna, så jeg en hardtail med deemax. Sjelden det er hardtails med de felgene her i byen ivertfall.
[Re: Jonas Tilseth]
#59923626/08/200813:52
tror jeg kan si med 70% sikkerhet at jeg så denne sykkelen i Ilsvika i forrige uke. Klarer _ikke_ å bli sikker på om det var de bremsene som stod på, men ellers var den helt lik. Syklisten virket ikke spesielt erfaren ut i fra måten han sykla på. Mørkhåra og litt skjeggete mann, tipper 30-40årene.
Håper dette kan hjelpe på!
K
Redaktør og fotojournalist, terrengsykkel.no
[Re: KKippernes]
#59926326/08/200814:54
Om du har rammenummeret og er villig til å opplyse oss om det er det fort gjort å fastslå om det er riktig sykkel eller ikke Ellers antar jeg at både Hope- og Race Face-klistremerkene på overrøret er noe du har satt på, slik at det skiller den fra eventuelle andre tilsvarende sykler?
Jeg bor i det rette området og vil raskt legge merke til en slik sykkel om den dukker opp, så denne infoen kan du ha stor nytte av å gi meg
mvh Helge
Re: 2500,- i finnerlønn: GT Rukus STJÅLET i Trondh
[Re: ventle]
#59929026/08/200815:42
Jeg er rimelig sikker på at jeg så denne sykkelen i Sandgata på fredag. Da sto den parkert på trappa til et av husene mellom Tordenskiolds gate og St.Olavs gate. På oddetallsiden. Den sto så vidt jeg husker låst til gelenderet.
Jeg stussa en del over at en sykkel med såpass dyre hjul sto låst med en enkel lås, så tilgjendelig for enhver tjuvradd.
Håper dette er informasjon som kommer til nytte.
Edit: jeg tror hvertfall det var i dette kvartalet, du kan jo sjekke litt rundt i nærheten. Den sto hvertfall lent mot et svart stålgelender på toppen av en trapp, ved en inngangsdør.
Redigert av JB.; 26/08/200815:53.
I was just riding along...
[Re: JB.]
#59938426/08/200818:24
Kjempe bra jobba, dette begynner å ligne noe. Rammenummer ja, det må jeg legge ut. Ramma ble kjøpt på SportExtreme, og var siste modell som BeachMountain hadde igjen den høsten størrelsen er LARGE.
Jeg har bygget den helt fra "scratsh".
Har rammenummeret på kvitteringen, men må lete etter den.
JB
#60024528/08/200806:47
Rammenummer: Jeg har tatt en titt hjemme, men permen slike ting fra noen år til bake er nok hastet. Hverken SportExtreme eller Beach-Mountain kunne hjelpe meg med rammenummer. Resten av delene har jeg kvitteringer på. Jeg sier i fra hvis det ramme nummeret skulle dukke opp.
Enn så lenge vil bildebevis være det beste for å bekrefte mitt eierskap. Og som sagt finnes min sykkel i Trondheim vil det ikke være noen tvil om at det er den. Det sitter ikke en eneste orginal GT del på den.
RAMME STØRRELSEN ER LARGE.
JB
#60078028/08/200819:54
Bor forøvrig på lademoen, og her er det mistenkelig mange slitne folk i 30 åra som sykler på feite sykler. Samt endel utlendinger i alderen 12-16 år som til stadighet drasser på nye sykler forbi vinduet..
Ble jo selv frastjålet 2 sykler her i våres, uten at jeg har sett noe mer til de..
Take Care!
[Re: oysandr]
#60213101/09/200808:31
Denne sykkelen har vist tendenser til å vise seg ved lademoen.. Udbyes gate retning lade ca kl 09.15 idag.. HAdde jeg bare hatt sykkelen hadde jeg jammen fulgt etter
Take Care!
[Re: oysandr]
#62543417/10/200812:55
Takk til alle som har hulpet til med dette, og en særlig takk til Øystein. Saken ser nå ut til å ha løst seg. Politiet har nå sykkelen etter tips om hvor den befant seg idag. Den er vel strengt tatt delvis Gjensidiges eiendom. Forhåpentligvis vil dette kunne hjelpe andre i samme situasjon.
Politet fortjener også litt plass her. Først fant de ikke sykkelen, men de dro tilbake litt sendere å fant sykkelen. De ringte meg begge gangene med oppdatering i saken. Meget profesjonelt, og det viser at de gjør en innsats som monner.
Håper dette kan inspirere andre til å ikke gi opp.
PS:Sykkelen er ikke det den var, og mye av delene er byttet ut..
JB
#62544017/10/200813:06
PS:Sykkelen er ikke det den var, og mye av delene er byttet ut..
JB
Hvis det står XTR-hendler på så skylder fremdeles han gjøken som stjal sykkelen penger for dem!
Han var snill og grei og kjøpte mye utstyr, betalte noen ganger på forhånd og krangla aldri på pris, så jeg var snill en gang og monterte mot at han skulle betale dagen etter. Det var sikkert da han bestemte seg for å utvide skurkegjerningen sin...