demobrukt 08 sant cruz chameleon selges. fremstår som så og si ny, er brukt av terrengsykkel.no få ganger til test. ingen riper, ingen slitemerker på pedalarmer. helt strøken, ingen riper på gaffel.
ramme er size large og pulverlakkert svart. nb: den nye typen med justerbart kranklager etc ((denne sizen er som en stor medium))
rock shox pike air gaffel 08 mod
modifisert santa cruz R AM kit. thomson stem, race face pinne, juicy 5 bremser m 7" bremserotorer, stylo krank m 2 drev, 32t størsteklinge med 32t hvit e13 bashguard, sram x9 gir, håndbygde hjul med competition eiker dt am felger, xt baknav og wtb fornav, race face styre, wtb sade m alu rails, kenda nevegal dekk
ny pris 27000,- sykkern selges for kr. 16500,-
denne sykkern fremstår som ny så dette er en killerdeal.
dette er en super stisykkel eller do it all xc sykkel som ikke alle flyr rundt på. de som virkelig er interesserte i en slik sykkel kan ringe meg på 99252929 eller emaile meg på martin@speedproducts.no jeg kan såklart emaile deg flere bilder om ønskelig. jeg bor i hemsedal og maskinen kan hentes og/eller spanes der.
ring meg mer enn gjerne for å høre mere om sykkern!
((((ser ut til at jeg har problemer med å poste bildene.. går ikke. jeg får emaile dem som er interesserte intil videre)))
Redigert av hjelseth; 11/08/200811:24.
Re: 08 santa cruz chameleon, L, komplett
[Re: hjelseth]
#59098411/08/200814:32