Med tungt og forvirret hjerte legges nedoversykkelen min ut for salg. Jeg har en hjernefeil som gjør meg ute av stand til å ikke havne på legevakten, og det liker ikke kroppen min lenger.
Sykkelen:
Trek Diesel, 2004 modell, str 16"(Large). Passer meg på 185cm utmerket, kan godt brukes av person 5 - 8cm lavere. 200mm fjæringsveg bak, brukt 2,25 sesong, godt og rutinemessig vedlikeholdt. Single pivot, med minimalt vedlikeholdsbehov, antatt 66 grader gaffelvinkel med Fox 40. Justerbare drop outs. Brake Therapy flytende bremsefeste bak, hindrer at bakstillingen stivner ved bremsing.
-Gaffel: Fox 40RC2, 2006 modell, brukt færre enn ti ganger, titanfjær.
-Bakdemper 1)Fox Vanilla RC, bombesikker 2)Fox DHX 5.0 Coil. Titanfjær 500x2,75
-Hjulsett: DT Hügi FR440 nav f+b, DT eiker, Sun Singletrack felger, 10mm aksel bak.
-Bremser: Avid Code, splitter nye firestemplers, aldri brukt, 203mm skiver.
-Krank: Truvativ Holzfeller (ISIS-lager), 175mm armer.
-Pedaler: DMR V12
-Kjedefører/bashguard: Blackspire
-Bakgear: Shimano XT 760 derailleur+trigger, ny wire og strømpe.
-Kjede: SRAM PC69 m lås.
-Kassett: SRAM PG990 11-32.
-Fordrev: Blackspire DH 34t.
-Kjede, kassett og fordrev brukt mindre enn 15 dager.
-Stem, setepinne, styre(nytt) fra Titec.
-Sete: Bontrager, skinn.
-Styrelager: BBB (!)
-Grep: Oury lock on.
-Dekk: flere sorter og bredder Michelin medfølger, både Soft Compound og normal.
-Annet: Chain Torque Eliminator medfølger, fjerner kjedenapp. Det medfølger også forgear: XT E-type + XT triggerhendel+22t drev. Ny og ubrukt Bell Bellistic kan også medfølge hvis str er rett.
Pris: Kr 16 000,-
Sykkelen befinner seg i Oslo, og kan leveres i omegnen. Evt frakt betales av kjøper. Ved interesse vennligst bruk tlf 91824640, spørsmål i tråden vil ikke bli fulgt opp.
http://www.epinions.com/bicycles_2003_Trek_Diesel_Freeridemvh Anders