Heisann. Har akkurat kjøpt meg nye dekk, og lurte på om du ville dele dine erfaringer med Furious Fred med meg. Har testet dem både på grus, sti og i terreng, og synes de fungerte overraskende bra i terrenget til å ha så lite mønster. Har de to siste årene sverget til Racing Ralph, men nå vurderer jeg Furious Fred på Birken. Synspunkter?
Har selv bestilt nytt sett med dekk (Schwalbe, Furious Fred Evol., UST, Dekk, 26*2.0 425 gram), og hører gjerne om erfaringer med denne type dekk på Birken, vurderer nemlig å benytte disse selv...
Her kommer det en snerten signatur om ikke lenge... stay tuned
Re: Erfaring med Furious Fred?
[Re: floyd]
#58905507/08/200818:13
Tja, si det....har ikke proevd det som framdekk, men jeg antar at det maa kjoeres mer forsiktig enn RR, og synes RR forran virker bra. Har til naa kun kjoert Birken med Continental Supersonic Twister...saa det burde gaa greit med med FF ogsaa. AA ha FF paa bakhjulet synes jeg kun gir fordeler saa lenge man ikke planlegger aa traakke til over vaate roetter ol. Brukte RR+FF paa sti fra Norefjellstua til Hoegevarde...og likte kombinasjonen der... (paa toert foere) Birken er jo "litt" mindre teknisk.