Heisann!
Skriver denne tråden i håp om litt hjelp!
Jeg er ingen racer på lover og ditt og datt, derfor søker jeg litt hjelp her på et forum der folk ser ut til å ha greie på det meste!
Saken er den at jeg kjøpte meg en mobiltelefon tidligere i vår en gang. Glad og fornøyd var jeg og gikk hjem for å tafse litt på den nye "leken" min. Og alt var såre vel i en god stund. Men så begynte skjønnheten plutselig å slå seg av i tide og utide. Jeg gikk tilbake til butikken (som kaller seg for en kiosk, og påstår dermed at jeg ikke har de samme kravene der som i en vanlig butikk?!?). De gjorde som forventet og sendte telefonen til et verksted og det gikk ca. to uker før jeg fikk den tilbake. Dette så jeg ikke noe galt i, men etter å ha hadt telefonen i bare 3-4 dager så var cirkuset igang igjen. Da returnerte jeg tilbake til butikken og de sendte den inn nok en gang. Dette skjedde den 14.juni, og jeg har enda ikke sett noe til telefonen min!
Så saken er den; har jeg nå noe krav på å få hevet kjøpet eller no annet som kan gjøre meg litt mere fornøyd med kundebehandlingen deres?
Jeg har riktig nok fått meg en lånetelefon, en crapy nokia uten fargeskjerm og alt det der.
så nå er jeg rimelig lei av å vente.
hvis det har noe med saken og gjøre så er det snakk om en LG KU990 og butikken er en av Telekioskens mange utsalgssteder i det langstrakte land.
Håper det er noen her som kan komme med innspill på hva jeg kan gjøre eller bare fortelle meg at jeg skal sette meg ned og vente.
På forhånd takk for alle svar og ideer

Anders