hehe, jeg har scale 50 og har bygd litt på den

(Jeg kjører og lett sti og grus):D Absolutt noe å satse på! Og til den prisen får du en bedre sykkel enn scale 40 når du har bygd på til ca samme pris... Det jeg har satt på hittil er XT krank, XT krankgir, XT skivebremser, XT skiftere og XT bakgir sitter jo allerede på, XT kjede, og litt annet småtteri... Mao, full XT pakke

Skal etterhvert skifte hjulsett og gaffel. Har da en sykkel jeg er veldig veldig fornøyd med

Liker og designet på ramma da

Dette er jo selvsagt deler man egentlig ikke behøver bytte ut om man er litt noob (som meg, men jeg er stæsjhore), og egentlig burde vel demper vært det første som ble byttet. Men for en noob som meg holder Tora dempere i masse enn så lenge. En fox gaffel kommer vel på mellom 3 og fem lapper, alt etter hvor brukt den er, antar jeg (har ikke sjekket så mye). Og selvfølgelig kan man jo finansiere litt av delene med å selge orginaldelene du tar av

Bremsene som sitter på er egentlig ganske greie, men det tok meg en stund å kjøre dem inn, så i begynnelsen var de ganske problematiske... Ellers er hjulsettet tilfredsstillende so far, har kjørt på et par seriøse kanter og steiner uten at det har blitt kast i dem. Eneste er vel at navet kunne vært et hakk bedre, men det bryr jeg meg ikke om før jeg blir rik
Som sagt, det er gibortpris på denne sykkelen nå hosXXL, så det er en sinnsykt bra deal! Løp og kjøp

edit: Jeg har og hørt om dårlig service p åverksted på alna : Men på Naf i sentrum er det veldig bra