Tok av RR dekka mine forrige helg, i det ene dekket hadde partiklene som skal tette hullet klumpet seg til en liten "ball" i diameter som en 5kroning. Guffa ble tilsatt uka før Vestmarkrittet, hva har skjedd her? regner med at ved en punktering hadde det ikke vært mye hjelp.
After climbing a great hill, one only finds that there are many more hills to climb.
Jeg kjører med joes self sealling tube det funker utmerket og skal holde lenger enn vanlig guffe men det er jo ekstra vekt. Jeg bruker også rr men ikke tubeless. Guffen til joes skal byttes mellom hver 3. til 6. måned så den holder nok litt lenger enn stans.
Heh.. i bettyene mine er det to og et halvt år siden jeg skifta væske, og de er totaltette. Tror enten væska di har blitt forurensa (talkum, etc?) eller bare har vært dårlig blanda/rista? Eller ligget for lenge med tilgang på luft?
Middels klok bør en mann være, ikke altfor klok fagreste livet lever den som vet måtelig mye
Jeg kjører NN 2,4 og har fått hull i dekket som guffa ikke har tettet 2 ganger. Begge gangene ca 6 uker etter guffepåfyll. Synes det er akseptabelt. Punktering hver 6.uke (1 pung/ 50 timer sykling i Nordmarka) ville jeg trodd var umulig før jeg prøvde stans og arch-felger.
Hm.. ja, vel.. jeg sprengte NN 2.4 av felgen med stans væske i, ble redd for å bli døv og blind og tør ikke prøve det igjen med det dekket.. Men var jo kanskje bittelitt rask med kompressoren.. Punktering hver sjette uke med stans ville ikke være akseptabelt for meg, om jeg syklet ritt aldri så mye.. Nå sykler jeg sti med betty og/eller fat albert (det har jeg gjort de siste to åra uten _en_ eneste punktering(!). (Med NIC på jobbsykkelen på ferietur med barn holdt det en dag før jeg punga.. Men på jomfruland er det jo tegnestifter og slike skumle ting.., og slange var jo med i sekken :-)
Middels klok bør en mann være, ikke altfor klok fagreste livet lever den som vet måtelig mye