Colnago har resirkulert et 25 år gammelt design og gitt til Erik Zabel. Han skal ha alle syklene han noensinne har konkurrert på i en ekstra leilighet i byen der han bor. Håper det er godt med låser og alarmer.
Er det noen finere sykler i årets Tour? Kom med din favoritt.
Colnagoen til Zabel er "Teh win", selvom jeg tror designet hadde sett enda finere ut på de litt slankere rørene på en vanlig C50. Ellers synes jeg at de fleste syklene i Touren ser ganske jøgglete ut.
Jeg synes kanskje Time RXS er pelotonens fineste. Og Cervelo R3 SL og den nylakkerte Soloisten til Andy Shleck. Og De Rosa Protos, selvom det stort sett er King3 det går i nå om dagen.
Sorry for å spore av, men 5000 til Canyon, eller 4999 for GT's top i 2008 ? (dvs 4 x 5000 til begge) og BTW tips til billigste reise til Chicago, så videre til Scottsbluff nebraska? BTW Colnago er finest i mine øyne, men pengene strekker ikke til ønsket modell..
Colnago har resirkulert et 25 år gammelt design og gitt til Erik Zabel. Han skal ha alle syklene han noensinne har konkurrert på i en ekstra leilighet i byen der han bor. Håper det er godt med låser og alarmer.
Zabel samler ikke bare sykler i ekstraleiligheten sin, har sett et bilde av alle skoene han har brukt i ritt, pent oppstilt etter alder. Mye nostalgi (og pedalsyre).
Er det noen finere sykler i årets Tour? Kom med din favoritt.
Stilligste sykkellag må være Francais des jeux. über-tøffe drakter og sykkel! eller som de sier i frankrike: Mamma mia!!:p Stilpolitiet har ikke mye å si på disse gutta. Kanskje untatt Shimano da som er et must for alle i stilpolitiet..
..og FdJ er jo et av de virkelig Shimano-sponsa lagene, hvor det går i Shimano komponenter og hjul, PRO deler og platehjul, og et lass med ryttere med både Shimano briller og sko. Da er det ikke dårlig gjort å få hederlig omtale som "stiligste lag" og "über-tøffe"
Forresten: Nå har jo både Rabobank og Milram gjort Colnago/Shimano-komboen så vanlig i pelotonen at jeg egentlig synes det passer sammen som hånd i hanske (Husk at både Motorola og 7-Eleven hadde Merckx og Shimano i skjønn forening også!)
Nei du trenger ikke å si mer. En halvmeter med spacer som får styret til å være like høyt som setet, kompaktkrank, fulcrum racing 3 hjul?!Må da hvertfall ha zero. Og diverse andre pirkesaker.
Nei du trenger ikke å si mer. En halvmeter med spacer som får styret til å være like høyt som setet, kompaktkrank, fulcrum racing 3 hjul?!Må da hvertfall ha zero. Og diverse andre pirkesaker.
Enig der. Orca er fin i svart og hvit, med et skikkelig oppsett. Den der ble litt mye sirkus for min del.