Jeg er hjemme, tok en del bilder. Skal "behandle" de litt i Lightroom og legge ut enten i kveld eller imorgen.
Ellers er jeg fornøyd med turen! Merket jeg var litt skeptisk i starten men med ny fet hjelm fra Lars så gikk det fort bort. Ond Sirkel brutt, I'm back in the saddle.
Flott opplegg, heeeeeerlige stier i Son! Perfekt avslutning med lunka vann og mat/drikke.
Der var jeg også hjemme etter halvannen times kjøring (10 mil). Men det var verdt hver meter. Har noen badebilder, men de kommer nok i morgen etter jobb.
Takker for en fin tur, og flott vær selv om himmelen lyste opp i øst da jeg kjørte ned over til kambo. Men være var flott, selskapet likeså, og stemning veldig god som vanlig. Gjør gjerne det igjen.
Nothing compares to the simple pleasure of a bike ride
Da var jeg også rullet inn døra:) Med ny sykkel...Jeg inkluderer meg selv herved i Slayerbanden! (om de andre vil eller ikke) Hehe!
Var en kjempefin tur, og utrolig koselig at det er så sosialt og hyggelig. Fikk tilogmed lekt litt i vannet. Riktig nok ikke med badetøy, men treningstøy funker!! Yes!
Så tusen takk for en kjempetur alle sammen. Veldig takknemlig for at alle er så inkluderende og hyggelige. Stortrives! Svæær klem til hele gjengen. Back to my work noen timer før sengetid!
Sykkelen er døpt Freedom! Som er veldig passende for følelsen den gir. Arild hentet sykkel for meg tidligtidlig i dag morges så jeg skulle få jomfruturen på paradisstien i Son. Mange takker sendes!
Dette var supert! Fine stier og en veldig hyggelig gjeng, samt en perfekt badetemperatur, oh lykke!
Takk til Arild, Lars og Carsten for å ha sydd sammen et fin-fint opplegg. Lillorunder uten egen hjemmebakst, grilling, eller stupetårn blir litt puslete i sammenligning.
Redigert av tmork; 30/07/200807:12. Rediger grunn: Carst seff
Hvordan gikk det med han som måtte innom legevakten? Såret i underarmen såg ikke spesielt vakkert ut, men ble vel pent tråkla sammen hos kyndige hvitfrakker.
Takker for en fin tur, og flott vær selv om himmelen lyste opp i øst da jeg kjørte ned over til kambo.
... og store meg tid for en show det ble på vei tilbake til Oslo!!1 Møtte det våteste regnet jeg har sett på lenge ved Økern, og bilen min har nå fått dykkerlappen.
Takker for en fin tur, og flott vær selv om himmelen lyste opp i øst da jeg kjørte ned over til kambo.
... og store meg tid for en show det ble på vei tilbake til Oslo!!1 Møtte det våteste regnet jeg har sett på lenge ved Økern, og bilen min har nå fått dykkerlappen.
Jeg slapp unna regnet men fikk lys show i ren amerikas film still hele veien hjem. Fint å se på!
Nothing compares to the simple pleasure of a bike ride
Hvordan gikk det med han som måtte innom legevakten? Såret i underarmen såg ikke spesielt vakkert ut, men ble vel pent tråkla sammen hos kyndige hvitfrakker.
Det gikk relativt bra med armen min, takk. Etter en del venting på legevakten kom det en lege og lappet sammen såret. Det hadde nok grodd uten søm, men det var jo greit å få sjekket at det ikke hadde satt seg fast noe der inne :: Fikk tilogmed stivkrampesprøyte, noe som førte til at jeg måtte vente i ytterligere 20 min før jeg kunne kjøre hjem. Hadde heldigvis med en kamerat i bilen som kunne være sjåfør. Armen er litt vond i dag, men jeg regner med jeg kan sykle igjen om et par dager.
Forøvrig en stor takk til alle som bisto med førstehjelp. Jeg burde vel ha lært å ha med meg førstehjelpsutstyr nå.
Også en takk til Son-gjengen for en flott stitur. Jeg kommer definitivt tilbake hit for å sykle. Herlig å flyte over svabergene.
Jeg mener det var noen som tok bilder av litt blod, men jeg tror ikke noen rakk å knipse et nærbilde av selve såret. De som har bilder av blod og gørr må gjerne legge det ut.
Marcus
"Just don't ever wear armwarmers with a sleeveless jersey. That's just wrong." BSNYC
Tusen takk for en super kveld! Veldig fornøyd med Livsnyter - turen, bading og grilling. Son er et vakkert sted! Håper vi får komme tilbake for utprøving av flere stier i området - dette var gøy!
Hehe... artige bilder! Studer ansiktsuttrykket mitt, ser ut som om jeg tror trodde jeg skulle treffe betong! Uæææ!
Skulle egentlig prøve å komme helt rundt, men ble et skikkelig mageplask gitt, følte meg som en lite barn igjen, drømme seg bort til lange sørlandssommere.
Var et knallfint bilde av Thomas! Ser svevende og kontrollert ut. Forøvrig synes jeg det var sporty gjort å sykle videre uten tegn til klaging, med brudd i foten. Han hadde også en god del Bunnyhopp utenfor døra mi, når min kjære slayer var satt sammen igjen!
Takker cheeky sprelle og baronKanon for fine bilder!
Etter samtaler med Lars, Arild, Bjørn Egil (som var guide for gruppe 2), er vi kommet frem til at vi er fornøyde. Alle synes å ha hatt en fin tur. Når vi ser bort fra skadene da. Det var etter inspirasjon fra Skeikampen og av erfaring fra tidligere samlinger i Son, at vi delte opp gruppene. Dette blev bestemt samme dagen, når vi så hvor mange det blev. Vi kommer til å gjøre lignende en annen gang. Vi har fortsatt litt mer på lur. Jeg håper at alle følte at de kom med en gruppe som passet i sitt tempo. Etter å Bjørn Egil og Arilds uttalelser var det ingen i gruppene som hang langt etter og ingen som halset langt fremover. Så da kan vi være fornøyd. Det er ikke sikkert at vi kan fikse slikt vær til neste gang, men noe skal vi nok finne på (Deør fredag...Låne fo'ball-klubbhuset...full rulle en fredag kveld....Mossemarka eller Svabergene langs med fjorden om lørdagen...bading på kroken...Vi får se) Nok en gang tak for deltakelsen og humøret dere alle viste. Lett å få ting til med en slik gjeng ! Carsten
"Der er nogen, der aldrig laerer at forstaa, at der er noget meget stort og meget stolt i et gigantisk nederlag" - Ole Ritter http://sykkel.hasle-loren.no/