I vår kjøpte jeg meg ny sykkel i Canada, og sparte omkring 20 000,- på å kjøpe den der i fht om jeg skulle kjøpt lik sykkel her i Norge. Hvor mye man kan spare avhenger vel både av type sykkel, hvilken prisklasse den er i, og om det evt er noe salg/rabatter å få på den. Det er nok uansett muligheter for å gjøre gode kjøp!
Nå skal jeg til Canada igjen (Montreál denne gangen), og dersom noen er interessert kan jeg gjerne ta på meg jobben med å ta med en sykkel når jeg reiser tilbake. Om jeg skal ta med en stor sykkeleske på hele reisen ønsker jeg selvfølgelig å få noe igjen for det. Hvor mye kan vi nok bli enige om

For å vite at jeg får tak i den sykkelen du vil ha er vel det tryggeste om du selv sjekker med sykkelbutikker i Montreál, og avtaler at jeg kommer og kjøper den mellom 31. juli og 7. august en gang. Jeg kan selvfølgelig også sjekke hva som finnes i butikker når jeg er der, men da er det vel noe mer usikkert om jeg finner den sykkelen du vil ha. Jeg er på jobbreise og har ikke uendelig med tid til å reise innom alle butikkene heller...
Jeg er altså tilbake i Oslo 8. august – i god tid før Utflukt!!