etter å ikke ha brukt pulsklokken på omtrent et år har jeg dratt den frem igjen for å prøve å bli flinkere å skille hard og rolig trening. har et spm i forbindelse med innstillinger av pulssoner. jeg har tenkt til å sykle en gitt distanse i kilometer og ønsker derfor å ha stoppeklokke hvor tiden starter på 0 og teller oppover, altså ikke noe nedtelling eller intervallfunksjoner. det er jo det som heter "basic use". men, jeg ønsker at den klokken piper når jeg er utenfor en definert pulssone. problemet er at innstilling av pulssoner ikke er en mulighet i basic use, så jeg må bruke noen av de andre exercise-set'ene. her ser de dog ut som om man må stille inn tid, osv.
så, er det noen som vet hvordan jeg kan stille inn pulssone med piping på vanlig stoppeklokkefunksjon, uten noe form for tidsoppdeling i "warm up", "interval", osv? klokken er en polar s610i, er vel tilsvarende den som heter rs400 nå, kostet hvertfall 2800 da jeg kjøpte den for noen år siden, så den har alle funksjoner bortsett fra sykkelopplegg.