Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Innstilling av pulssoner på polarklokke

Innstilling av pulssoner på polarklokke #582987 24/07/2008 10:13
H
Hallo! Offline OP
Entusiast
OP Offline
Entusiast
H
etter å ikke ha brukt pulsklokken på omtrent et år har jeg dratt den frem igjen for å prøve å bli flinkere å skille hard og rolig trening. har et spm i forbindelse med innstillinger av pulssoner. jeg har tenkt til å sykle en gitt distanse i kilometer og ønsker derfor å ha stoppeklokke hvor tiden starter på 0 og teller oppover, altså ikke noe nedtelling eller intervallfunksjoner. det er jo det som heter "basic use". men, jeg ønsker at den klokken piper når jeg er utenfor en definert pulssone. problemet er at innstilling av pulssoner ikke er en mulighet i basic use, så jeg må bruke noen av de andre exercise-set'ene. her ser de dog ut som om man må stille inn tid, osv.

så, er det noen som vet hvordan jeg kan stille inn pulssone med piping på vanlig stoppeklokkefunksjon, uten noe form for tidsoppdeling i "warm up", "interval", osv? klokken er en polar s610i, er vel tilsvarende den som heter rs400 nå, kostet hvertfall 2800 da jeg kjøpte den for noen år siden, så den har alle funksjoner bortsett fra sykkelopplegg.

Hilsen Håkon
Re: Innstilling av pulssoner på polarklokke [Re: Hallo!] #583067 24/07/2008 15:48
K1neth Offline
Ivrig
Ivrig
Vet at noen klokker piper. Andre blinker pulsen på når man er "in the zone".

Lest i brukerhåndboka ?

www.Pulsklokke.no

Re: Innstilling av pulssoner på polarklokke [Re: K1neth] #583088 24/07/2008 18:05
H
Hallo! Offline OP
Entusiast
OP Offline
Entusiast
H
Jeg fant det ut etter en del prøving og feiling. Man bruker et exercise set (altså ikke basic use). Så Velger man interval off, timer off, recovery off, og stiller alle de tre pulssonene like. da piper den når man er utenfor sonen, så lenge man har sound on da.

Hilsen Håkon

Moderator  support