Nei, jeg må opp i skisenteret for å sjekke ut det. Uansett hvor mye vi prøvde så klarte vi ikke å printe ut den komplette listen vi hadde på skjermen da jeg var der i går. Bare noen heldige få kom med på printen...
- sier ifra når du kan komme ut av skammekroken for å få tallene dine.
Det verste er at jeg tute meg bodde i Aron til tider, tauende på et kobbel med unger og speilrefleks, en tur med maling og litegranne snekring også (husets ni-åring har fått reigistrert dugnad på wallriden). Neste år skal jeg utelukkende kjøre heis jæklar!!!
Uansett så takker vi for alle de fine bildene vi fikk,Stig. Men håper du kommer sterkere tilbake med nedoversykkel til neste år.. siden du har "drasset" med deg guttungen så blir han nok ivrig syklist...
Redigert av JBørres; 24/10/200905:45.
If you`r on the bike,you`r probably having fun....
Rart egentlig, de dagene jeg var der oppe virket det som om Bendik & Eirik var sveiset sammen ved hofta. Trodde ikke det skulle bli forskjell i antall turer der.
Du Stig du Stig... du er bare nødt til å møte opp! ikke bare sitte hjemme i godstolen og si "jada jeg skal sykle mye til neste år, det blir bra" Vi i Drammen Skisenter vil takke alle syklistene for en knall sesong. Og dugnadsgjengen med Svenn i spissen for mange flotte løyper. Vi sees til Vinteren, evntuelt sesongstart for sykling 2010!
Tommygutt: 6 dager 45 turer, 7,5 snitt pr. gang ( du viser efektivitet der Tommy) kr 33,3 pr tur.
Stig du har 8 turer, usikkert på hvor mange dager du har vært der, kr 187,5 pr tur (oooouch, den svei tenker jeg... )
enten så er det lange pauser, eller så bruker de lang tid ned. Ikke vet jeg?
Sitat: JonahHex
Rart egentlig, de dagene jeg var der oppe virket det som om Bendik & Eirik var sveiset sammen ved hofta. Trodde ikke det skulle bli forskjell i antall turer der.
Du var der jo bare 8 turer da! ikke så rart du synes det. Det er godt mulig du hadde med telt på de 8 turene, og sov oppe i skogen om dagen, og syklet i aron om natten og tok heisen opp en gang annenhver helg. ?
Hehe, jeg fortjener vel den pesen jeg får her. Stiller sterkere neste år, forhåpentligvis med egnet sykkel, flere dugnadstimer og mindre kamera. Bilder får noen andre ta seg av. Gleder meg allerede.
Artig tiltak Svenn! Ble vel ikke så økonomisk forsvarlig til slutt det sessongkortet jeg kjøpte, men hadde det morro hvertfall. Har du statistikk på hvor mange turer jeg hadde? John Thomas Nordahl
Det ble tre dager på meg i år. Men hvilke herlige dager. Enda flere mentale sperrer ble brutt. Klarte å bungle både fram og bakfelg. Satser på fire dager til neste år.
Er det 661 Kyle Strait og 661 kombinert leggskinn og knebeskytter du kjører med? Jeg har begge deler, men har bare kjørt med KS i år, siden de andre sitter fryktelig dårlig rundt kneet. Har du da fjernet knebeskyttelsen fra de kombinerte? Fester du dem i topp på noen annen måte enn at de ligger under KS'ene?
Er det 661 Kyle Strait og 661 kombinert leggskinn og knebeskytter du kjører med? Jeg har begge deler, men har bare kjørt med KS i år, siden de andre sitter fryktelig dårlig rundt kneet. Har du da fjernet knebeskyttelsen fra de kombinerte? Fester du dem i topp på noen annen måte enn at de ligger under KS'ene?
Kappet av knebeskytteren på legg/kneskinna. Funker bra, men har syklet hele sessongen uten leggskinn omtrent. Leggskinna er bare putta under KS'ene, jeg syns det funker bra!
Denne tråden har altfor få postinger, så jeg bidrar med dette, knipset i formiddag:
KO
"I resigned from work fifty years ago! And what did I do besides read and write? Climb mountains, ski and make love to a wonderful woman..." - Dr A.J. Snow