Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Brak underarmen 2 Startnummer lørdagsbirken selges

Brak underarmen 2 Startnummer lørdagsbirken selges #580675 17/07/2008 01:48
4
45-1911 Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking
4
På vei hjem ifra jobb i dag ble den våte asfalten for glatt da jeg skulle ta en krapp venstresving. Jeg klarte å løse ut pedalene men kom skliende med skuldern først i en fortauskant. Da trodde jeg kragebeinet gikk da det smalt forferdelig. Når jeg skulle reise meg var det imidlertid underarmen som protesterte mest selv om den utvendig så, og fortsatt ser helt uskadd ut.

På legevakta i Oslo ble jeg selvfølgelig sittende i timevis. Dvs røntgen klarte de ta etter ca en time og det var når de skulle ta bilde av undeerarmen at jeg ble sikker på at den var, er brukket. Det da jeg får å få tatt bilde måtte vri armen mye mer enn jeg hadde lyst til. (Har voksne(?) gutter lov til å skrike av smerte?)

Etter at røntgenbilde var tatt ble jeg så sittende mens andre pasienter kom inn, fikk tatt røntgenbilde og etter en tid kunne gå med gipset arm eller bein. Smertene mine ble være og være. Kl 2200 ble jeg observert av radiografen, med følgende utsagn: Sitter du her fortsatt?

Da om sider etter å ha vært på legevakta fra kl 1830 blir jeg kalt inn til å snakke med en lege. Beskjeden er at bruddet i underarmen er så komplisert at jeg må opereres ved Ulevål . Greit nokk hadde det ikke vært for neste beskjed, etter at han hadde ringt opp til Ulevål. "de kan ikke opperere i dag men kan jeg vennlist komme i morgen tidlig" (dvs kl 0800 i dag).

Her sitter jeg nå altså da det er umulig å sove. Har prøvd men ikke en gang Pinex forte har noen merbar virkning på smertene så jeg blir vel våken i hele natt. Synnes nokk litt synd på meg selv , men selvmedlidenhet hjelper så lite.

Tenkte, i min selvmedlidenhet, at det kanskje kan være lov å foreslå følgende: Framhjulet mitt ble helt ødelagt av møttet med fortauskanten. Bakhjulet er gåent ifra før av. Bud i form av ok 28" hjul, type reser, vurderes derfor serøst. Konkuransehjul med 6 huls skivefeste i 26" vil også vurderes. Jeg kan kanskje gi litt i mellom dersom det er stor disfavør mellom verdien av hjulsett/de 2! birkenbilettene. To biletter da min samboer også har bestemt seg for å selge sin, men da mest pga manglende trening i år.

Bud mottaes fortrinsvis på PM.

--
45-1911

Re: Brak underarmen 2 Startnummer lørdagsbirken selges [Re: 45-1911] #580882 17/07/2008 11:44
Åsmund Offline
Tørr bak øra
Tørr bak øra
Hei!
Jeg har et helt ubrukt sett 28" som jeg gjerne bytter mot de to billettene. Felgene er Alexrims DA22, bakhjulet har Shimano FH-2200 nav, framhjulet har Shimano HB-2200. Kan sende dem med en kamerat mandag, evt ta dem med selv når jeg kommer tilbake til Oslo 4. august.

Re: Brak underarmen 2 Startnummer lørdagsbirken selges [Re: Åsmund] #583160 24/07/2008 21:03
4
45-1911 Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking
4
Hei

Beklager at jeg ikke har svart de av dere som har sendt pm.

Bilettene selges så snart som mulig og gjerne før kl 1200 i morgen. Først til mølla/bud innen da får bilettene. Minstepris er kostpris.

Ring meg gjerne også: 95217846 (fram til 2400 i kveld, etter 0900 i morgen) andre tidspunkter send pm.

Mvh
Jørnar

Re: Brak underarmen 2 Startnummer lørdagsbirken selges [Re: 45-1911] #583241 25/07/2008 06:50
4
45-1911 Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking
4
SOLGT

Moderator  support