Den franske divaen (Xantiaen) har sannsynligvis et gåent hjullager og bør ikke kjøres, og det er for sent til at jeg orker å finne ut av kollektiv transport eller styre med å få skyss.
Det blir sykkeltur, sannsynligvis i egen bakgård eller kanskje en tur med t-banen. God tur folkens, når bilen er frisk igjen blir jeg med.
Roy
Ibis Cycles Norge / Forestal Bikes Norge / Production Privée / Outbound Lighting / Probike AS
Re: ÅS, onsdag 23 juli kl 1800.
[Re: Ripen]
#58279223/07/200816:04
Knall bra opplegg Hallgeir. Stor stjerne i boka. Og utvalget av stier svarte absolutt til forventingene. Sist gang jeg var i Ås og syklet, trodde jeg var siste gang. Da var det mye grus og lite sti, men nå var det meget bra:)
Utrolig bra gjeng også, så blide og fornøyde mennesker. Det må være noe speseilt med de som driver med stisykling:
Stor kred til Marianne og Silje for bra kjøring. Alltid morro når jentene virkelig utfordrer seg selv:)
Ser ut som det blir en utflukt til Son til uka. Lars snekrer i sammen et forslag som jeg vet blir bra.
God natt
Arild
Grip dagen, i morgen kan du ligge klistra rundt ei bjerk.....
Må bare henge meg på her og takke Hallgeir for en kjempetur, og hele gjengen for et fantastisk selskap! Tror faktisk ikke jeg har hatt det så gøy på....lenge
Takk for en morsom tur, hyggelig selskap, og et vertskap som vet hvor de skal stå for å ta i mot flyvende syklister!
Fikk en rift på hornhinna, sikkert etter en grein eller noe sånt, legen foreskrev salve og sjørøverlapp. Ikke noe sjakktrekk å bruke på stien, da er briller up front et mye smartere valg
Tok noen bilder med kompaktkamera, men det er vanskelig å få nok lys inni skauen. Tok litt video med det samme kameraet i de humpene folket ikke kunne få nok av - det ble faktisk bedre enn bildene.
Ned et sleipt sva
14 entusiaster på jordet
Redigert av trailfox; 25/07/200800:13.
1 meter opp er 1 meter ned
Re: ÅS, onsdag 23 juli kl 1800.
[Re: Ripen]
#58320824/07/200823:19
Takker for turen folkens og veldig moro at så mange kunne komme !
Humøret hos de fremmøtte var det absolutt ingenting å si noe på, GOD stemning hele kvelden og mye go' sykling å observere! Interessant og lærerikt å se hvordan andre kommer seg gjennom vanskelige crux, ulike sporvalg og hvordan teknikk som brukes. Lett å bli "fastlåst" til det vanlige sporvalget når en har syklet stiene i mange år.
Jeg drar gjerne på stitur igjen med denne gjengen !
Jordvepsekneika har til nå 2 stk kommet opp; lillebror Kyrre på 90 tallet, og Arild nå på onsdag. Neste gang er det kanskje flere ?
Skal definitivt tilbake til ÅS Hallgeir. Men da blir det med det sexy "udyret" mitt. Gleder meg:)
Håper å se deg i Son til uka.
Stor takk til Silje, Idar og sistemann for fete bilder. Idar; Det actionbilde ut fra broa er bare helt rått. Det kunne du faktisk vunnet en konkurrase med:) Litt uklart, men ingen tvil om han går skikkelig på trynet:)
Regner med å se også mange av dere andre til uka.
Ha en riktig god natt. Akkurat ferdig å pakke, Legoland i morgen. Jippi, Gleder meg:)
Arild
Grip dagen, i morgen kan du ligge klistra rundt ei bjerk.....