Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

AARRGHH!! Inkompetente bredbåndsleverandører!!!

AARRGHH!! Inkompetente bredbåndsleverandører!!! #579768 15/07/2008 07:40
Ane Offline OP
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra
Jeg har vel ikke en unik erfaring når det gjelder bredbånds leverandører og deres mangel på service?! Det hele startet med at vi aldri fikk en montør ut for å sette opp linjen til oss hvor forklaringen da var at montøren var syk! Spørsmålet mitt er da: skal ikke noen ta seg av denne montørens avtaler da jeg er sikker på at jeg ikke var den eneste som ventet?! Jeg fikk heller ingen varsel om dette!
Det endte med at vi fikk bredbånd en uke for sent.

Som om ikke dette var nok så fikk jeg beskjed (tro det eller ei) at leverandøren skulle skifte telefonsamband på langdistansen min og at jeg da ville være koblet av nettet fra 20. juni til 1. juli. Greit, vi skulle på ferie likevel de ukene. Men det var jo selvsagt ikke fikset da vi kom tilbake 4. juli. Jeg har ikke gjort annet enn å ringe å kjefte og klage på deres inkompetanse og dårlig service da det viser seg at ingen vet hva som ble gjort de 2 ukene dette skulle vært fikset! Jeg har sent klage brev OG snakket med en av sjefene, men siden dette er ferie tid, så går alt i snegle fart. Vi hadde internett en stakket stund i går kveld, men det var borte igjen i dag! HVA SKAL EN GJØRE FOR Å FÅ LITT SERVICE HER?????? angry

I don't see no blood, I don't see no broken bones....keep ridin'!!

http://www.avaloncycles.com/

Ananator.
Re: AARRGHH!! Inkompetente bredbåndsleverandører!!! [Re: Ane] #579783 15/07/2008 08:28
Knirkekne Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Du må gå inn på kundeservice sidene på nett ICON_LAUGH
Der er det sikkert hjelp å få...

Strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government.
Re: AARRGHH!! Inkompetente bredbåndsleverandører!!! [Re: Knirkekne] #579786 15/07/2008 08:33
Ane Offline OP
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra
Har gjort det. Problemet er at det er feil med linja her nede. Etter at de skiftet telefonsamband så har det ikke fungert lenger. Jeg får ikke engang den samme up/down load (husker ikke terminologien på norsk) som vi hadde før og vi betaler for.

Ananator.
Re: AARRGHH!! Inkompetente bredbåndsleverandører!!! [Re: Ane] #579792 15/07/2008 08:48
tmork Offline
Lilloman
Lilloman
Det er noe "slow" nå i ferien , og da også sikkert hos bredbåndsleverandørene . Så kom seg heller ut i skogen og opplev "mirakler"sti.

Lillo-Connoisseur
Terje ™ coffee
Lostjenesten - Lillomarka
Re: AARRGHH!! Inkompetente bredbåndsleverandører!!! [Re: tmork] #579798 15/07/2008 09:00
Ane Offline OP
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra
Skulle gjort det jah...hørtes ut som en splendid ide! Får gjøre det

Ananator.

Moderator  support 

Terrengsykkel utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Kristoffer Kippernes Utstyrsredaktør: Øyvind Aas
Salg og marked: Alexander Hagen | Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt
Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå