Jeg har vel ikke en unik erfaring når det gjelder bredbånds leverandører og deres mangel på service?! Det hele startet med at vi aldri fikk en montør ut for å sette opp linjen til oss hvor forklaringen da var at montøren var syk! Spørsmålet mitt er da: skal ikke noen ta seg av denne montørens avtaler da jeg er sikker på at jeg ikke var den eneste som ventet?! Jeg fikk heller ingen varsel om dette!
Det endte med at vi fikk bredbånd en uke for sent.
Som om ikke dette var nok så fikk jeg beskjed (tro det eller ei) at leverandøren skulle skifte telefonsamband på langdistansen min og at jeg da ville være koblet av nettet fra 20. juni til 1. juli. Greit, vi skulle på ferie likevel de ukene. Men det var jo selvsagt ikke fikset da vi kom tilbake 4. juli. Jeg har ikke gjort annet enn å ringe å kjefte og klage på deres inkompetanse og dårlig service da det viser seg at ingen vet hva som ble gjort de 2 ukene dette skulle vært fikset! Jeg har sent klage brev OG snakket med en av sjefene, men siden dette er ferie tid, så går alt i snegle fart. Vi hadde internett en stakket stund i går kveld, men det var borte igjen i dag! HVA SKAL EN GJØRE FOR Å FÅ LITT SERVICE HER??????