Var en tur på XXL for å handle litt "stæsj" til 25% rabatt, og valgte i samme slengen å høre om de hadde remote lockout upgrade kit til Rebaen min. Etter mye om og men mente de at den de hadde skulle passe, selv om den var merket med at den var til "Tora".
Litt skeptisk kjøper jeg den og tar den med hjem, men velger å sjekke opp litt på nettet. Ut fra sidene til RockShox kan det virke som disse demperne er kompatible med alle remote lockout kitene. Men når man ser litt nærmere etter er det eget kit til Reba og eget til Tora. Men eneste forskejllen er -muligens- at det er justerbar kompresjon på den til Rebaen, mens Tora kitet kun kan låse demperen. Han jeg snakket med på XXL mente han ikke fant eget varenummer til Reba, men det fant jeg her:
http://www.sram.com/en/service/rockshox/faq.php?faqID=93db85ed909c13838ff95ccfa94cebd9Noen som har vært borti dette før? Jeg føler ikke noe stort behov for å kunne justere kompresjonen da jeg alltid har den enten helt åpen eller helt låst...
Men passer den ikke til Rebaen så er det jo ikke noe poeng i å prøve, og heller få de til å bestille riktig. (Noe som sikkert tar en evighet...

)
Chris.