hm, tld d2 carbonen min tok kvelden i går samt nye deler er på vei inn og må betales for så får benytte muligheten til å selge unna litt stash.
oversiktsbilde:
bilde 1:
styre: fsa xc-190 pent brukt. Ingen slagskader på siden, men litt overfladiske striper oppå etter bremser, gir og holker. Oversize 31.8mm og 630mm bredt. Veier 190gr tror jeg det er. pris: 357 crc/ 645 cc = 275 (crc+cc/2/2)
setepinne1:
thomson elite 31.6, kappet av litt. Pent og lite brukt. De eneste merkene er fra bevegelse opp og ned. pris: crc 632(790)/cc 765 = 385
setepinne 2:
easton ec70, carbon, 27,2 med setback. Lett og fin, god stand med enkelte overflateskraper etter opp/nedskyvning av setepinne. pris: crc 500(625)/ ? = 450
discer (skruer følger med så langt det rekker - tror jeg har nok til samtlige):
- 2stk magura ventidisc rotorer 180mm, snorette og lite brukt. Ser meget bra ut og skal hurtigere avkjøles enn vanlige discer. pris crc 371 (463)/ ? = 250pr stk
- 1 stk magura ventidisc rotor 160mm pris: crc 371 (463)/ ? = 250pr stk
- 2 stk formula 185mm discer (bare en avbildet). snorette og fine, svært lite brukt. pris 200pr stk
adaptor:
- magura adaptor for for 160mm pm fester til bruk med 180mm skive og is feste på kalipper. som ny pris 200
seter:
- 1stk fizik gobi, god stand pris: 400
- 1stk fizik plateau, skinn, som ny pris: 300
- 1 stk fizik nisene, grei stand pris: 200
kranker(begge 175mm):
- 1 stk ukjent fsa krankarmer (tips om du vet hvilke det er pr pm og ja, strammeskruene som ikke er avbildet følger med) med truvative gigapipe isis lager(kan sjekke hva slags), sort, pent brukt pris: 350
- stk truvativ isoflow, brukt til commuting i bartebyen pris 100kroner
EDIT: krank 3
truvativ firex 175mm triplekrank. Pent brukt(av min mor på 50kg), standen er som ny. Selges kroner 400 [550(690)crc/900 sykkelbutikken] (for bilde, se på bilde av gt rammen)
http://c5.pinkbike.com/photo/2232/pbpic2232190.jpg[/img]
ramme:
- gt avalanche 2.0, himmelblå, størrelse medium, god stand. Pent brukt med enkelte bruksmerker, men ingen bulker eller lignende jeg vet om. Det medfølger og styrelager, setepinneklemme og en spinner gaffel om ønskelig (begge festene for felgbrems følger med, bare et er på på bilde). Girstrømper følger og med. Ingen av de andre delene som står på rammen er til salgs(EDIT: kranken er og til salgs). pris:1000
fjær:
- 1stk grønn fjær til fox vanilla 32 pris 100
- 1stk lilla til fox vanilla 32 pris 100
generelt om prisene:
prisene er som over, men bud mottas og via pm. Delene selges når jeg får en pris jeg er fornøyd med.
betaling:
jeg foretrekker at pengene settes inn direkte til min konto før jeg sender/avleverer objektet, men kontant og oppkrav fungerer og. Alle eventuelle merkostnader ved dette er det kjøper som må dekke.
frakt:
betales av kjøper. Billigste fraktmulighet vil alltid benyttes (dvs brev eller bobleplast brev for enkelte av tingene over)
kontakt:
ta kontakt pr pm for alle spørsmål eller bud, eventuelt ved manglende svar fra meg i tråden
Jeg befinner meg i Bergen og alle delene kan hentes her