Team LTS ble produsert i liten serie. Jeg har forøvrig en titan link til bakarmen til denne. Senere kom den med alu-link.
Har en kamerat i Sverige med en strøken STS med Spin. Først ville han selge, men fikk ikke så mye interesse, da jeg senere spurte ville han heller beholde den. Si ifra om du vil ha kontaktinfo.
Jeg hadde en team lts som ble sjålet.Jeg er ute etter lts med titan link,det var det jeg hadde den gang. ?Min var blank alu,tipper det var 6000 alu,6061 eller no`Var det kun team lts som hadde titan?
Jeg har en STS på hånd allerede,men tusen takk for bilde, hilsen Kent.jeg synes sykkelen var rå og se på.Kult m sorte felger og dekk,den får et veldig ryddig utsene.
jeg har en GT Ruckus fra '04(den dyreste full-dempa), ville ha solgt den for en uke siden, men nå....har jeg spontant kjøpt en rock shox world cup(den dyreste iallfall. -igjen)...
hva har jeg gjort!? *river meg febrilsk i håret i ren fortvilelse*
Svarte på din pm, men da jeg sendte meldingen kom det umiddelbart opp at meldingen er "Ulest av: ingen", så kanskje det er noe feil i systemet. Har du en emailadr jeg kan sende til ?