Jeg prøver meg igjen, ser at det er ingen som skal på tur i morgen så; Hvem er med? jeg stiller eller blir med?
Tenkte meg en tur hvor jeg er kjent det må da bli i Nordmarka, men er åpen for andre forslag, hvor jeg ikke har vært før. (Har forresten en drøm om å teste lillo...) Jeg er klar i 19:00 tiden.
Hilsen Margrethe
E ikkje så kjapp, men det går j#¤la sakte!
Re: 03.juli tur/Oslo Jenter og gutter!
[Re: MMB]
#57529702/07/200819:05
Hvilken bom er det snakk om å møtes ved? Dersom Lillo skal utforskes er det vel mest hensiktsmessig å møtes ved bommen i sørøst enden av Maridalsvannet eller parkeringen innerst i Årvollveien? Planlagt rute? Henger meg kanskje på, avhenger litt av en kollega som skal være med, om han må jobbe overtid eller ikke...
Pål
[Re: PCK]
#57572403/07/200814:23
Jeg tolker det dithen at Lillo var en av trådstarters drømmer, men at det endte opp med sykling fra bommen ved "inngangen" til badeplassen på Sognsvann
(Kanskje på plass i kveld om alt klaffer i heimen)
/P
Recovery-mode
[Re: Pete]
#57574103/07/200815:41
..og jeg blei hjemme sammen med en voldsomt gravid samboer. Dan in real life var dog ganske underholdene og Dream jogurtis"krem" med sjokolade og kirsebær smakte ikke så ille kombinert med nybakte brownies
/Peter Trenger snart en :tjukkas:-smiley
Recovery-mode
[Re: Pete]
#57607904/07/200812:33
Takk for finfin tur! Min første tur noensinne med selskap, og min første stitur uten en eneste gang over styret
Mange bra drag oppover i Høgåsen, men mange pauser så behagelig tempo alt i alt.
En punktering, MMB fikk en sånn saktesivende "har jeg punktert eller ikke?" som måtte skiftes litt oppi åsen. 5 karer sto tafatt og så på og slo mygg mens MMB skiftet dekk fort og elegant.
Gleder meg til neste runde!
-Tarjei Scott Scale 50 - 2006 Marin Mount Vision Pro - 2008
[Re: Astaroth]
#57609504/07/200813:06
Takk for turen ja! Flott tur på nye stier (for meg) ved Sognsvann!
Sitat: Astaroth
En punktering, MMB fikk en sånn saktesivende "har jeg punktert eller ikke?" som måtte skiftes litt oppi åsen. 5 karer sto tafatt og så på og slo mygg mens MMB skiftet dekk fort og elegant.