Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Flyttebyrå?

Flyttebyrå? #573179 27/06/2008 15:28
marik Offline OP
Entusiast
OP Offline
Entusiast
På ts kan man jo få svar på alt...er det noen som har tips til et bra og pålitelig flyttebyrå? Trenger noen som kan frakte sofa, verktøykasser og pikkpakk fra Oslo til Nordmøre. Gjør ingenting om de ikke er de dyreste gutta heller.

Syns det er kjekt å få anbefalinger fra kjentfolk på sånne tjenester, og her inne er vi jo kjente alle sammen ICON_WINK

Re: Flyttebyrå? [Re: marik] #573182 27/06/2008 15:38
tmork Offline
Lilloman
Lilloman
Ikke helt sikker på navnet da jeg bare hørte det i en bi-setning, men det kan sjekkes. Mener de heter aktiv transport eller noe veldig nær.

Gårsdagen og deler av dagen i dag har dette firmaet flyttet en avdeling for oss, der flyttelasset besto av mer enn fire fulle biler. Erfaringen så langt er at de er rimelig, kjappe, og har stålkontroll. Avdelingen som flytter er hvert fall veldig imponert over firmaet.

Lillo-Connoisseur
Terje ™ coffee
Lostjenesten - Lillomarka
Re: Flyttebyrå? [Re: tmork] #573187 27/06/2008 15:52
Kajen Offline
Avhengig
Avhengig
Ellers er det Majortrans de fjytter over hele landet!

Ny sesong nye muligheter!

Re: Flyttebyrå? [Re: Kajen] #573219 27/06/2008 17:33
Howard Offline
Ivrig
Ivrig
Som statlig ansatt i grønne klær, har jeg etter hvert flyttet noen ganger og hver gang har jeg vært nødt til å innhente anbud fra minimum tre ulike byråer.
De to siste gangene er det Hasselberg transport som har gått av med seieren mtp pris. De holder til i Tromsø, men kjører flyttelass fra og til de fleste steder i Norge. Service mm har også vært upåklagelig.
Majortrans har til sammenligning vært svindyre - hver gang jeg har bedt om anbud.
Men; et tips er uansett å kontakte flere firma (4-5 stykker minst) og be om anbud. På den måten skjønner de at du er ute etter en god pris og i mange tilfeller strekker de seg deretter.

Håvar
-flyttrønder

Moderator  support