Tok med kamera i går og mekket sammen denne filmen fra den korte, men morsomme og nyrydda ulverudstien. Denne stien er fin å kombinere med Gravning/Fjeldheims flyt/Det lille ekstra.
En betraktelig lengre kombosti er under rydding...
Feit film Fjeldheim . Det er et artig "rønn" det der som vi nok skal ha det mer moro i!
Kult å se på. Artig den scenen med alle kameravinklene!
PS 1! Med den utfor-feelingen jeg ser du har på film nå, så er det bare å kjøre NC.
PS 2! Hoppa i Norgescup'n i Hafjell var omtrent som det ene du har lagd, men 3 ganger så høye etterfulgt av high-speed parti.. Moro moro. Skikkelig oldschool-løype, fantastisk morsom løype!
Redigert av holejos; 22/06/200815:07.
Jostein
Specialized Levo / Diverge
Re: Video fra kombosti 1. Ulverudstien.
[Re: holejos]
#57058322/06/200817:46
Det er flere feite "rønn" oppi der Jostein, det må bare ryddes litt. Det som er bra er at en del av stiene kan det shuttles opp til og det er flere fine "treningspartier" for DH riggen.
Bakken; man går opp til bilen på 8-9 min fra der jeg stoppa.
Flere go` partier vil bli video presentert utover sommeren...stay tuned!
Hey! Takker for alle go`ord om filmen! Det var morro!
Er rimelig fersk både på filming og redigering så det går mye i prøve og feile metoden.
Hjort; et helt vanlig DV kamera, Panasonic GS500. Bruker det samme kamera på en "modifisert" hjelm.
Are; Skal si fra neste gang det er shuttle opp nerdamsveien. Jeg, Jostein og sjaføren vår Sondre hadde en shuttle session opp der på Torsdag. Vått og glatt,men jævlig morro!
Jepp, dette er den beste måten å suse fra Det Lille Ekstra og videre nedover til 800-metern. Artig at du har laget et hopp før den lille gressletta. Det går an å få litt luft på kulene nedover der også.
Tidligere i vår kom jeg i fint driv sent på kvelden, og suste gjennom en gjeng russ på grillfest som satt på sletta der. Jubel og skåling og hojing idet jeg passerte.
KO
"I resigned from work fifty years ago! And what did I do besides read and write? Climb mountains, ski and make love to a wonderful woman..." - Dr A.J. Snow
[Re: bik3man]
#57078423/06/200807:58
Se der ja. Moro. Legg merke til startnummeret på gaffelen....ikke mye vandring i gjen å hente der gitt..hehe. Subber nesten i dekket. Råbølstien er helt sheriff. Skikkelig nice med skrårøtter, kampesteiner og gjørme med trær på alle kanter.
Jostein
Specialized Levo / Diverge
[Re: holejos]
#57121023/06/200820:53
Grymt! Fikk en liten tanke om at det kunne ha vært morro å prøvd bildestabiliserings software på hjelm kamera biten for å stabilisere den aller verste ristinga forhåpentligvis uten å miste "feelingen". Bare fordi jeg satt og leste om denslags herom dagen sikkert..