Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Fulldempet sti/grus/mtb ramme kjøpes, str XL

Fulldempet sti/grus/mtb ramme kjøpes, str XL #570206 21/06/2008 13:22
T
tore_v1 Offline OP
Medlem
OP Offline
Medlem
T
Jeg har en Diamant Silver Cape, en meget lett og fin sykkel, men jeg har prøvd en fulldemper, og det ga meget mersmak.. Diamant-sykkelen er knapt brukt, det var en 07-modell jeg kjøpte som demosykkel.

Jeg vil derfor undersøke litt hva det koster for en ny ramme, da utstyret på diamant-sykkelen er meget godt ellers. Jeg kan være med på å bytte ramme, bytte sykkel, og hvem vet. Forslag taes i mot med takk. Jeg kan også være interessert i litt hjelp til å eventuelt flytte deler fra diamant-sykkelen til den nye rammen. Betaler gjerne litt for dette, men ikke "blodpris".

Karbon er helt ok, rammen skal være lett! En evt bakdemper på være låsbar. Dette er et absolutt krav.

Takk for innspill!

Re: Fulldempet sti/grus/mtb ramme kjøpes, str XL [Re: tore_v1] #575081 02/07/2008 09:06
perpedal Offline
Ivrig
Ivrig
Hei

Har en Cannondale Scalpel 2005 modell ramme som jeg vurdere og selge. Størrelsen er Large, jeg er 192cm lang og den passer meg vedig bra.

Det jeg vil selge er ramme, fram girvelger, setepinne. Du kan også få med sete, stem og en cannondale headshock demper gaffel. Hvis du vil bruke den gaffelen du har nå så har jeg en adapter som gjør det mulig.

Ønsker meg rundt 3000-3500 for det som er nevnt ovenfor.

Send meg en PM/mail på perbra@hotmail.com hvis dette er av interesse og/eller du ønsker bilder av rammen og utstyret.

Moderator  support